Scania udvider igen salgsorganisationen på Fyn

Scania Danmark har endnu en gang udvidet salgsorganisationen. Denne gang på Fyn, hvor Henrik Vikkelsø d. 1. november tiltrådte en stilling som salgskonsulent.

Henrik Vikkelsø skal, sammen med salgskonsulent Bjarne Bruun Jensen, dække salget af nye og brugte Scania lastbiler og serviceydelser til det hastigt voksende marked på Fyn.

Henrik har en kommerciel baggrund, senest fra virksomheden Dorel, og han har stor erfaring og ekspertise inden for rådgivning og salg.

- Hos Scania mærker vi, at danske vognmænd har større behov for totalløsninger. Vores sælgere skal derfor være i stand til at analysere behov og identificere nye muligheder med henblik på at udarbejde totalløsninger, der kan være med til at optimere vognmændenes bundlinie, fortæller salgsdirektør Anton Freiesleben.

Henrik er født og opvokset i Odense.

Kontaktes på tlf.: +45 25519404 eller henrik.vikkelsoe@scania.dk

• Ansættelse, kollektivaftale

• henrik vikkelsøe
  • nye medarbejdere
  • salg

Scania beskæftiger i alt cirka 900 medarbejdere, som arbejder med reparation og service af store køretøjer, reservedele og serviceaftaler, salg af busser og lastbiler, finansierings- og forsikringsløsninger til vognmænd, marketing, teknik, IT, HR og økonomi samt chauffør uddannelse på i alt 26 velplacerede lastbil- og busanlæg jævnt fordelt over hele Danmark.

Læs mere om Scania på www.scania.com og www.scania.dk

Anton Freiesleben

Salgsdirektør, lastbiler Salg af nye og brugte lastbiler til danske vognmænd / transportvirksomheder +45 25518049