Søren Thibert-Andersen - ny salgskonsulent hos Scania i Herning og Holstebro

1. august 2021 startede Søren Thibert-Andersen, som salgskonsulent hos Scania i Herning og Holstebro. Søren vil primært have fokus på salg af lastbiler til kunder i det vestjyske område.

Søren er en erfaren herre når det kommer til lastbiler! Med en uddannelse som lastvognsmekaniker og hele 28 års beskæftigelse i branchen, er Søren godt klædt på til at rådgive Scanias kunder i valget af ny lastbil.

Søren har tidligere været ansat hos DieselHuset og senest hos Diesel-Dok, begge placeret i Herning.

"Jeg ville gerne prøve noget nyt indenfor branchen. Valget faldt på Scania, da jeg synes at Scanias produkter repræsenterer høj kvalitet og pålidelighed, derudover et produkt med lave brændstof- og vedligeholdsomkostninger".

Søren Thibert-Andersen vil kunne kontaktes på mobil nr: 91 34 49 31 og e-mail: M: soren.thibert@scania.com

• lastbilchauffører
  • lastbil