Egetræskøkken

Vælg et egetræskøkken med god samvittighed

Hos Schmidt elsker vi træ. Derfor gennemfører vi looket og leverer skabe, der både har trælook indvendigt og udvendigt, når du skal have et nyt egetræskøkken. Vi tilbyder et hav af kombinationsmuligheder, og alt vores træ kommer fra bæredygtig skovdrift, så du kan vælge med god samvittighed.

Vi tilbyder mange forskellige køkkenløsninger i egetræ

Bæredygtighed og flotte detaljer er altid i fokus i vores køkkenløsninger. Det er vigtigt for os at skåne miljøet og samtidig tilbyde vores kunder smukke egetræskøkkener, hvor der er kælet for alle detaljerne.

Hvis du har brug for inspiration til, hvordan et køkken i egetræ kan indrettes, kan du se to af vores køkkenløsninger i eg her:

Køkkenmodellen, Arcos 5, er et moderne køkken i lys eg og beton. I dette egetræskøkken er der fokus på hyggen med en stor køkkenø, der fungerer som et særligt indbydende hyggeområde, hvor hele familien kan lave mad og hygge sig sammen.

Aragon 1 er et køkken for dig, som elsker træ. Her får du et køkken i massiv eg forarbejdet i et lækket naturligt design med en meget raffineret sans for detaljer. De naturlige overflader understreger det smukke egetræs struktur og årer.

Få et skræddersyet køkken i eg

En skræddersyet køkkenløsning hos Schmidt betyder, at du får et køkken, der passer ind i din bolig helt ned til mindste detalje – både i forhold til stil og mål. Du har mulighed for at vælge lige den type eg og det look, du foretrækker, og du kan ligeledes designe køkkenet med skræddersyede opbevaringsmuligheder, der giver overblik og fremmer arbejdsgangen i køkkenet.

• køkken indretning
  • indretning af køkken