Samarbejde med en af danmarks største Elscooter producenter

Hos SEO-service er vores største passion og drive, at skabe de bedste resultater. Her er det de resultater som der forventes af kunden. Det kan bl.a. være øget synlighed organisk, flere besøgende gennem Adwords eller branding gennem Facebook.

Uanset hvad, så måler vi vores succesrate på de resultater som vi skaber.

Gennem et større samarbejde med Bek-elscooter A/S som er en af danmarks største Elscooter producenter, har vi arbejdet med flere Marketing kanaler. Ønsket har været større synlighed på Google og et ønske om en bredere målgruppe.

SEO-service har gennem analyser fremlagt de parameter vi skulle slå på og udarbejdet en Online Marketing strategi step-by-step.

De vigtigste produkter for Bek-elscooter A/S

• Nye Elscootere
  • Brugte Elscootere
  • Leje af Elscootere
  • Hjælpemotorer

Markedsførring i strid mod Janteloven.

- Hvis man er god til noget, så skal man sige det!

Bek-elscooter A/S er en af danmarks største producenter indenfor deres branche og de bliver anerkendt for det. Derfor var det vigtigt for os, at vi fik implementeret disse anerkendelser og anmeldelser på siden. Vi gik en smule mod Janteloven og viste alle besøgende og nye besøgende hvor super seje de er hos Bek-elscooter. Ikke kun deres produkter, men også den venlige service som de yder hos alle deres kunder. Bl.a. at de tager ud til nye kunder så elscooteren kan prøvekøres inden købet.

Dette har været med til at øge salget og troværdigheden overfor nye kunder.

Et samarbejde der fungerer

Rollefordelinger

Samarbejdet mellem Bek-elscooter og seo-service har fungeret således at vi hver især laver det som vi er gode til. Og på den måde har vi sammen skabt de bedste resultater for Bek-elscooter.

Her skal det pointeres, hvor vigtigt det er, at samarbejde fungerer optimalt for at de ønskede resultater kan opnåes.

Det er vigtigt at få aftalt hvem der skal stå for hvad, hvem der er tovholder på det hele og hvem man skal gå til når der er tekniske spørgsmål til de forskellige Marketing kanaler.

I forbindelse med samarbejdet med Bek-elscooter, fik vi opgaverne, samt rollerne fordelt ud fra start. Bek-elscooter skulle stå for alt indhold, da de er eksperter indenfor deres brancher. De skulle godkende alt materiale som seo-service stod for. seo-service stod for alle de tekniske parameter for at komme ud med materialet til den rigtige målgruppe.

Forventningsafstemning

Det er vigtigt at der fra start er forventningafstemt, hvilke resultater vi kommer til at se indenfor en bestemt tidsperiode. Derudover hvor meget tid det kommer til at tage af kundens tid.

Hos Bek-elscooter, skulle de bruge ekstra tid på at skrive indhold samt godkende rettelser på hjemmesiden og det brand materiale som seo-service havde stået for.

Idet vi fik dækker alle de parameter der ligger i et godt samarbejde i denne kaliber, så forkortede vi processerne og skabte resultaterne hurtigere end forventet.

Vi startede for et godt stykke tid siden og den dag i dag, samarbejder vi stadig om at blive de førende indenfor salg af Elscootere og hjælpemotorer.

Læs mere om bek-elcooter A/S her: bek-elscooter.dk

• Partnerskab, samarbejde

• seo
  • adwords
  • marketing
  • elscooter

• Kolding

Hos SEO-service tilbyder vi en bred vifte af Online Marketing løsninger. Bl.a. SEO, AdWords, Facebook markedsføring og Email markedsføring. Vi måler vores arbejde ud fra de resultater vi skaber. Fuld gennemsigtighed og ingen skjulte gebyrer eller omkostninger!

Benjamin Speedtsberg

Pressekontakt Head of SEO