Gå til indhold
Et design, der tager pusten fra dig. Med Siemens nye glassdraftAir-emhætte får du både elegant design, høj udsugningseffekt og mulighed for at indrette dit køkken elegant og minimalistisk.

Med Siemens nye glassdraftAir-emhætte får du et helt nyt elegant design.

Når der ikke laves mad, er glassdraftAir skjult bag ved kogepladen. En emhætte stjæler ofte unødvendig plads, udsyn og muligheder. Men med denne innovative glassdraftAir emhætte kombineret med en Siemens 80 cm bred kogeplade, er der intet, der kommer i vejen for madlavningen. Køkkenet ser ikke kun ryddeligt ud, men også hyggeligt, elegant og præsentabelt, og matcher det look, der i øjeblikket er trends i nye køkkener.

Minimalistisk look, maksimal ydeevne

Når emhætten er tændt, bliver det slanke og elegante glasdesign uimodståeligt at se på, og ydeevnen er i top. En innovativ luftteknologi danner et luftgardin bag panelet, der optimerer luftstrømmen, og derved trækkes mados og luft fra alle kogezoner direkte ind i emhætten. Under tilberedningsprocessen måler den energi-intelligente climateControl-sensor intensiteten af damp og mados og justerer automatisk udsugningseffekten derefter. Emhættens kulfrie iQdrive-motor har en fremragende ydeevne, og lydniveauet er så lavt, at det eneste man stort set hører, er maden der simrer. Snakken kan roligt fortsætte, mens maden bliver tilberedt.

Farver skaber individuel atmosfære

Med emotionLight Pro kan du vælge din favoritfarve på baggrundsbelysningen og skabe en individuel atmosfære i køkkenet med 8 forskellige farver. Home Connectappen giver dig yderligere muligheder for at tilpasse emotionLight Pro med op til 256 farvenuancer, så farven afspejler dit humør. Appen byder på et væld af andre muligheder. Med Home Connect appen kan du eksempelvis betjene emhættens udsugningseffekt uden at rejse dig fra spisebordet. Endnu en praktisk funktion er, at du kan få notifikationer på din mobiltelefon, hvis det for eksempel er på tide at rengøre eller skifte filtre i emhætten.

cookConnect-system

Det ideelle supplement til glassdraftAir-designet er Siemens activeLight kogeplade (EX878LYV5E). I stedet for afmærkede kogezoner har den et interaktivt blåt lys, der indikerer, hvor gryder og pander frit kan placeres. Kogepladen og emhætten kommunikerer med hinanden via cookConnect. De betyder, at mange af emhættens funktioner kan betjenes direkte fra kogepladen i lighed med alle andre Siemens kogeplader med cookConnect. Også her møder det imponerende design den nyeste teknologi.

Om Siemens

Siemens er et af de førende, tyske mærker inden for hvidevarer, der sætter nye globale standarder med hensyn til teknologi, innovation og design. Produktsortimentet omfatter både fritstående og indbyggede produkter til madlavning, tøjvask, køl og frys, opvask samt produkter til kaffebrygning og støvsugning. I mere end 165 år har navnet Siemens stået for ydeevne, innovation, kvalitet, pålidelighed og internationalitet. Siemens er også globalt førende inden for udvikling og fremstilling af ressourceeffektive hvidevarer. Siden 1967 har mærket været en del af firmaet BSH Hausgeräte GmbH med base i München. https://www.siemens-home.bsh-group.com

Siemens Home Appliances press contact

Pressekontakt Press contact