Siemens skrå emhætter går ikke på kompromis med ydeevnen

Siemens skrå emhætter går ikke på kompromis med ydeevnen

Den nye studioLine emhætte fra Siemens Hvidevarer er den mesteffektive i Europa1.

Det åbne køkkens stigende popularitet har øget behovet for emhætteløsninger,der kan leve op til høje krav til både design, effektivitet og lavt lydniveau.Siemens nye iQ700 studioLine-emhætter i skråt design præsterer i top i alle trekategorier. Seriens stærkeste emhætte med et lydniveau på blot 59 dB(A)1 vedrecirkulation er mere lydsvag end nogen anden emhætte. Dens maksimale effektpå op til 964 m3/t2 gør den unik i Europa. Alt dette samt en energimærkning påA+ er mildest talt imponerende.

Siemens Hvidevarer
Siemens er et førende varemærke inden for hårde hvidevarer, som sætter globale standarder når det gælder teknologi, innovation og design. I mere end 175 år har navnet Siemens stået for ydeevne, kvalitet, pålidelighed og internationalitet. Virksomheden imødekommer nutidens udfordringer med klimaforandringer ved at udvikle miljøsmarte produkter og energieffektive teknologiløsninger.

Sortimentet indeholder både fritstående hvidevarer og integrerede produkter til madlavning, vask og tørring, køl og frost, opvaskemaskiner samt espressomaskiner. Teknologien er udviklet med formålet om at skabe tydelig værdi for brugeren, baseret på Siemens filosofi for smarte køkkener. Med intelligente hvidevarer øger vi muligheden for, at brugeren kan leve et sundt og bevidst liv, udvikle sine madlavningsevner og få kontrol over sin tid i en stresset tilværelse.

Siden 1967 har varemærket Siemens været en del af det Münchenbaserede selskab BSH Hausgeräte GmbH.

BSH group er indehaver af varemærkelicens fra Siemens AG.
Pressekontakt: press-ne@bshg.com

Siemens Home Appliances press contact