Danmarks frækkeste navne 2015

Danmarks frækkeste navne 2015

Danskerne er vilde med sexlegetøj! Og ifølge Danmarks største erotiske webshop, sinful.dk, er det mænd med navnet Michael og kvinder med navnet Anni, der køber mest ind til natbordsskuffen, og dermed løber med titlen som Danmarks frækkeste navne.

Sinful har taget temperaturen på, hvilke navne der topper, når det gælder indkøb af sexlegetøj. Undersøgelsen er baseret på de sidste 100.000 ordrer i deres webshop. Her viser det sig, at især traditionelle navne som Vera og Sigurd tilhører den del af befolkningen, der i gennemsnit bruger flest penge på sexlegetøj.

”Det er dejligt at se, at det er den lidt mere modne generation, som er øverst på listen når det gælder køb af sexlegetøj. Det viser, at de er friske på at prøve noget nyt i dobbeltsengen, og at de ønsker et inspirerende og legende sexliv”, siger Mathilde Mackowski, der er medstifter af Sinful.dk.

Se hvor frækt dit navn er
Sinful.dk har lavet en navnegenerator, hvor man kan indtaste sit navn, og se, hvilken placering det har på listen. Generatoren giver ens navn en placering ud fra, hvor meget navnet i gennemsnit har brugt på køb af sexlegetøj.

Det er også muligt at sammenligne sit navn med andre, så man kan se, hvem af ens venner eller kollegaer, der har de frækkeste navne. For eksempel viser generatoren, at Michael er 45 procent frækkere end Rasmus.

Du kan se, hvor frækt dit navn er ved at besøge generatoren på www.sinful.dk/navne

“Vi håber at undersøgelsen vil give danskerne et smil på læberne og at de kan få lidt sjov med at sammenligne hinandens navne og se, hvem der er den frækkeste. Hos Sinful har vi allerede konkurreret om, hvem af os der har det frækkeste navn – og jeg kan afsløre, at det desværre ikke var mig der vandt”, griner Mathilde Mackowski.

Top 10 over Danmarks frækkeste navne:
1. Michael
2. Marius
3. Lars
4. Sigurd
5. Felix
6. Anni
7. Randi
8. Leo
9. Mette
10. Vera

Anonymitet i højsædet
Sinful.dk garanterer, at alle data i undersøgelsen er behandlet 100 procent anonymt.

I undersøgelsen er medtaget de 500 mest brugte navne i Danmark. Alle navne har minimum 1400 borgere med dette navn. Navnene i undersøgelsen repræsenterer ca. 4,5 millioner af befolkningen.

For yderligere information om undersøgelsen eller Sinful.dk bedes du kontakte medejer og talsperson Mathilde Mackowski på mail: mathilde.mackowski@sinful.eu eller telefon 70777070.

Bonusinfo:
- Resultaterne er baseret på en sammenligning af gennemsnitsordreværdien for de forskellige navne. Det er altså ikke antallet af ordrer navnet har lagt, men hvor stort et beløb navnet bruger pr. ordrer i gennemsnit, der afgør hvem der er frækkest.

- Når man analyserer data fra undersøgelsen, viser de også at det typisk er den yngre generation, med navne som Josefine og Nikolai, der bruger færrest penge på sexlegetøj i Danmark.

- Undersøgelsen viser at mænd i gennemsnit bruger flere penge på sexlegetøj end kvinder.

- Undersøgelsen er senest opdateret den 16/9-2015 og er baseret på navnedata fra Danmarks Statistik og de seneste 100.000 ordrer, der har bestilt via Sinful.dk.

Sinful.dk er Danmarks største erotiske webshop. Sinfuls kerneværdi er et ønske om at inspirere og hjælpe alle, uanset køn, alder og seksualitet til et mere berigende og legende sexliv. Sinful.dk blev stiftet i 2008 af Mathilde Mackowski og Tonny Andersen, og virksomheden tæller i dag 40 ansatte.