Danske kvinder foretrækker 14,3 cm.

”Hvad vægter højest - en mands størrelse eller gørelse”? Det spørgsmål er mange kvinder blevet stillet igennem tiden, men hver gang deles vandene. Nogle kvinder synes det er vigtigere, at manden ved, hvordan han bruger sit udstyr, end at hans udstyr er stort, mens andre kvinder finder teknikker mindre vigtige, når bare udstyret er i orden. En helt tredje gruppe vil gerne ha’ lidt af begge dele.

Men selvom penisstørrelsen så ofte bliver debatteret, vælger flertallet trods alt partner ud fra mange andre egenskaber, end længden alene. Men hvilken længde ville kvinderne vælge, hvis de helt selv kunne bestemme?

Ifølge den erotiske webshop Sinful.dk, er svaret 14,3 cm. Det tal er beregnet ud fra gennemsnittet af de mest populære dildoer i shopppen, vægtet efter dildoernes popularitet.

Vi har lavet undersøgelsen for at få endnu bedre indsigt i, hvad vores kunder allerbedst kan lide. Og som en ekstra bonus for os, så gør tallet det faktisk nemmere for os at købe varer til shoppen, som kunderne efterspørger”, udtaler Mathilde Mackowski, stifter og medejer af Sinful.dk, der samtidig kan afsløre, at den gennemsnitlige diameter, blandt de mest solgte dildoer, er 3,85 cm.

Glædelig nyhed til danske mænd

Nyheden omkring kvindernes foretrukne længde forventes at være glædelig for mange danske mænd. De 14,3 cm i gennemsnitslængde passer nemlig utroligt godt overens med den faktiske gennemsnitslængde på mænds penisser, der, ifølge en artikel på Videnskab.dk, er 13-15 cm.

Med den nye indsigt i, hvad danske kvinder foretrækker, er der god grund til at lægge eventuelle mindreværdskomplekser på hylden, for de mænd, der sammenligner sig med webshoppens større dildoer.

Mændene derude kan se det som en forsikring om, at vi kvinder er vilde med jer præcis, som I er. Der vil altid være nogen mænd, der er større eller mindre end gennemsnittet, men det samme gælder størrelsen på det sexlegetøj, vi kvinder køber”, udtaler Mathilde Mackowski fra Sinful.dk.

Bonusinfo:

Ser man på, hvilke dildoer der er mest populære på Sinful.dk, danner der sig et tydeligt billede af hvad kvindernes præferencer: Dildoer, der har en realistisk udformning og som er lavet i bløde og fleksible materialer, er nemlig klart i overtal, blandt de mest solgte dildoer.

• undersøgelse
  • dildo

Sinful.dk er en danskejet erotisk webshop, der på en stilren og sober måde præsenterer de bedste og nyeste erotiske produkter, der findes på markedet. Vores mål er, at alle – uanset køn, alder og seksualitet – skal føle sig godt tilpas og velkommen på webshoppen.