Erotisk webshop når platin

Platin er normalt forbeholdt succesfulde musikere, der har solgt tusindvis af deres sange enten på fysiske albums eller download. Men i december kunne også den erotiske webshop www.Sinful.dk slutte sig til flokken af platin-modtagere og glæde sig over sine flotte resultater.

Sexlegetøj i den gode sags tjeneste

Dog var begrundelsen ikke antal solgte sange, men at den 5 år gamle webshop, der i dag er landets førende inden for salg af sexlegetøj, havde samlet over 7500 kr. ind til den officielle Movember indsamling og dermed gjort sig fortjent en plads i den eksklusive Movember Platinum Club 2013.

”Vi kan takke vores kunder for, at vi nu er med i Movember Platinum Club. Det er nemlig dem, der har været medvirkende til, at vi fik samlet så mange penge ind, som vi gjorde”, udtaler Tonny Andersen, der er stifter og medejer af Sinful.dk

Hos den erotiske webshop var hele november måned nemlig dedikeret til Movember og måneden igennem var prostatakræft derfor omdrejningspunk i både shoppens kampagner og konkurrencer. Bl.a. støttede alle kunder, der købte en prostata stimulator i november måned, Movember indsamlingen med 10 % af prostata stimulatorens pris. Derudover donerede Sinful.dk 20 kr. for hver person der deltog i konkurrencen om det mest sexede Movemberskæg.

Imponerende opbakning

”Vi er meget stolte over den opbakning, vi har fået af vores kunder. At så mange har været med til at sætte fokus på prostatakræft og støtte op om den gode sag, er rigtig fedt at se og forhåbentlig kan vores bidrag være med til at gøre en forskel”, udtaler Tonny Andersen fra Sinful.dk

Som bevis på, at den erotiske webshop nu er medlem af den eksklusive Movember Platinum Club 2013, har www.Sinful.dk nu modtaget et særligt diplom og samt et stort ’Generation Moustache’ flag, der fremover vil pryde en af kontorets vægge.

Bonusinfo:

Tilbage i 2003 viste en australsk undersøgelse, at hyppige udløsninger kan være med til at mindske sandsynligheden for prostatakræft.

Links:

www.sinful.dk

www.movember.com

• Detailhandel

• www.sinful.dk
  • prostatakræft
  • sundhed og sygdom
  • sinful.dk
  • sinful
  • sexlegetøj
  • erotik
  • movember
  • platin
  • tonny andersen
  • platinum club

Sinful.dk er en danskejet erotisk webshop, der på en stilren og sober måde præsenterer de bedste og nyeste erotiske produkter, der findes på markedet. Vores mål er, at alle – uanset køn, alder og seksualitet – skal føle sig godt tilpas og velkommen på webshoppen.