​LELO Ina Wave: Verdensnyhed til kvinder

​LELO Ina Wave: Verdensnyhed til kvinder

Det svenske sexlegetøjsbrand LELO, der er kendt for sine luksuriøse produkter og lækre designs, har netop offentliggjort endnu et revolutionerende sexlegetøj til kvinder; Nemlig den ekstra stimulerende LELO Ina Wave vibrator.

Ved første øjekast ligner Ina Wave den populære LELO Ina 2 Dobbelt Vibrator, der har været på markedet i nogle år, men når Ina Wave tændes, bliver det hurtigt tydeligt, hvor meget den skiller sig ud fra mængden.

I stedet for udelukkende at vibrere, bevæger LELO Ina Waves skaft sig nemlig også op og ned i bløde, bølgende bevægelser, som er skabt for at kunne massere op imod G-punktet.

På den måde efterligner Ina Wave følelsen af fingre, der masserer G-punktet med pirrende og dejlige ’kom hen hen’-bevægelser, som kan give dybe og intense G-punkts orgasmer.

Den første af sin slags i verden

Tidligere var vibrationer i sig selv et godt trækplaster, når producenterne i sexlegetøjsbranchen lancerede nye produkter, men igennem det sidste års tid har der været en tendens til, at nye produkter skal kunne mere end ’bare’ vibrere. Det er LELO Ina Wave et rigtig godt eksempel på og det er den første vibrator i verden, der stimulerer G-punktet på den måde. Jeg synes at LELO går i en rigtig spændende retning med LELO Ina Wave og jeg tror bestemt at dens massage er noget vi danske kvinder vil synes rigtig godt om”, udtaler Mathilde Mackowski, der er ekspert i sexlegetøj og talskvinde for Danmarks største sexshop, Sinful.dk.

Kvinder, der foretrækker sexlegetøj, som ikke stimulerer klitoris, kan i stedet vælge   LELO Mona Wave. Mona Wave er udelukkende til indvendig stimulation og den masserer og vibrerer op imod G-punktet på samme måde som LELO Ina Wave.

Begge LELOs Wave modeller forventes at være klar til  salg 4. december, men kan allerede nu forudbestilles på www.Sinful.dk.

Tags

Victoria Andersen