Nu åbner skisæsonen i Trysil, Hemsedal, Sälen, Åre og Vemdalen

Nu åbner skisæsonen i Trysil, Hemsedal, Sälen, Åre og Vemdalen

Så er de klar: SkiStar åbner nu pister og lifte på alle sine fem skandinaviske skisportssteder. Det sner rigeligt i vores nabolande og det har skabt en stor efterspørgsel på skiløb i fjeldene, og bookingtrykket hos Skistar er højt.

Sneen, der er faldet over store dele af Sverige og Norge i denne uge, er en tidlig julegave til alle, der kan lide vinterleg og alpint skiløb i fjeldene.

- Det er glædeligt, at vinteren har holdt sit indtog så tidligt på sæsonen. Vi ser en stor lyst til at fejre jul i fjeldene, og der er ihærdig søgning efter tilgængelig indkvartering i denne periode på skistar.com. At være i stand til at åbne sæsonen med så stor interesse lige fra starten og med med et terræn klædt i vinterhvidt føles fantastisk. På flere af vores destiantioner har der været mellem 30-50 cm nysne bare de seneste dage, siger Linda Morell PR manager SkiStar.

Dele af SkiStars skiområder i Hemsedal, Trysil og Vemdalen åbner i dag, fredag den 11. november. Næste weekend, 18. og 19. november, er der skipremiere i Lindvallen i Sälen og i Åre.

- Fantastisk sjovt, at vi har fået så meget sne i store dele af Norden allerede! Det er vidunderligt at se, hvordan børn og voksne finder sneglæden frem og iveren efter at komme ud i den friske luft igen efter et mørkt efterår, siger Linda Morell, PR manager hos SkiStar.

Hvis du vil have mere information, er du velkommen til at kontakte:

Linda Morell, PR Manager SkiStar AB

Telefon: + 46 76 118 60 02
E-mail: linda.morell@skistar.com

SkiStar AB (publ) er noteret på Nasdaq Stockholm, segment Mid Cap. Koncernen ejer og driver alpine skianlæg i Sälen, Åre og Vemdalen samt Hammarbybacken (Stockholm) i Sverige, Hemsedal og Trysil i Norge samt St Johann i Tyrol i Østrig. Markedsandelen er i Sverige 50 %, i Norge 31 % og samlet set i Skandinavien 42 %. Kernevirksomheden er alpint skiløb med gæstens skioplevelse i centrum. Virksomheden deles ind i tre segmenter; Skianlæg - Drift, Infrastruktur og Udnyttelse.

Billeder og film i SkiStars presserum kan frit publiceres sammen med information om SkiStar og/eller SkiStars destinationer og produkter.

Pressekontakt PR-chef SkiStar AB PR och press +46 76 11 860 02

Mindeværdige vinter oplevelser i Sälen, Åre, Vemdalen, Hemsedal og Trysil

SkiStar ejer og driver Skandinaviens fem største alpine skianlæg: Sälen, Åre og Vemdalen i Sverige, Hemsedal og Trysil i Norge samt Hammarbybacken i Stockholm. SkiStars vision er at skabe mindeværdige vinteroplevelser som den førende operatør af europæiske alpindestinationer.

SkiStars skisteder er perfekte rejsemål for aktive livsnydere. Her kan familier og venner nyde skønne dage på skibakkerne. Mange har opdaget glæden ved alpint skiløb, men også den gavn en ferie på skibakken kan gøre, når kroppen skal trænes, batterierne oplades og man vil omgås nære og kære.

Velkommen til vores skisteder i Sälen, Åre, Vemdalen, Hemsedal, Trysil, St Johann i Tyrol samt citybakken Hammarbybacken!