Gå til indhold
SkiStar vinterpremiere: -Alle norske og svenske destinationer åbner den 3. december

Pressemeddelelse -

Kulden bider sig fast i de skandinaviske fjelde i løbet af ugen, hvilket er særligt gunstigt for mulighederne for at producere sne og skabe gode betingelser for godt alpint skiløb. Vinteren er her for at blive, og den 3. december slår både Lindvallen i Sälen og Åre samt Trysil og Hemsedal dørene op til dette års vintersæson. Allerede sidste weekend åbnede SkiStar Vemdalen.

Endelig kan vi åbne for vinteren, og forudsætningerne ser rigtig gode ud på alle destinationer i Sverige og Norge. Jeg ser frem til at byde alle gæster velkommen til en lang vintersæson og tilbyde trygge og mindeværdige fjeldoplevelser med fantastisk skiløb for alle, siger Stefan Sjöstrand, administrerende direktør og koncernchef hos SkiStar.

I weekenden, 3.-5. december, gennemfører både SkiStar Sälen og SkiStar Hemsedal de traditionelle skitestweekender, som endelig er tilbage efter sidste års fravær på grund af de dengang gældende coronarestriktioner. I skitestweekenden kan alle, der er interesserede i skiløb, teste de nyeste og bedste produkter inden for alpint skiløb og samtidig nyde den dejlige forsæson.

– Endelig er det tid til Ski Test Weekend! At åbne skiområdet er lige så fantastisk hver gang, og skitestweekenden er et tegn på, at vintersæsonen er i gang for alvor. Forholdene fremover ser meget gunstige ud, og vi planlægger at åbne flere pister og lifte løbende. Velkommen til Skandinaviens bedste familieresort, hvor vi den 12. december også åbner vores nye topmoderne SkiStar Lodge Hundfjället, siger Jonas Bauer, destinationschef for SkiStar Sälen.

Datoer for SkiStars Ski Test Weekends:

27.-28. november: Ski Test Weekend Vemdalen

3.-5. december: Ski Test Weekend Sälen og Hemsedal

9.-12. december: Ski Test Weekend Åre og Trysil

Du kan finde præcise åbningstider samt åbne lifte og løjper på skistar.com eller i SkiStars app og følge oplysningerne der.

Forsigtighedstiltag i forbindelse med COVID-19:
Med gode erfaringer fra tidligere sommer- og vintersæsoner fortsætter vi med at satse på tryghed og sikkerhed for alle gæster. Vi opfordrer alle til at bruge SkiStar-appen og forudbestille aktiviteter og købe SkiPass på skistar.com eller i appen. Ind- og udtjekning af indkvartering foregår digitalt. Derudover følger vi myndighedernes retningslinjer og anbefalinger. Vi opfordrer også alle vores gæster til selv at tage ansvar og holde sig opdateret om bl.a. reglerne for indrejse mellem landene. Læs mere

Mere om vinterens nyheder

SkiStar Lodge Hundfjället

Få flere oplysninger til medier ved at kontakte:
Petra Hallebrant, PR- og kommunikationschef, SkiStar AB, petra.hallebrant@skistar.com,
tlf. +46 729-637 332.

SkiStars pressetjeneste: press@skistar.com, +46 280-841 60

Pressebilleder:
Flickr: https://www.flickr.com/photos/skistar/albums
SkiStars presseweb: https://www.skistar.com/da/press

Regions

SkiStar AB (publ) er en virksomhed med aktiviteter inden for fjeldturisme og er noteret på Nasdaq Stockholm, Mid Cap-segmentet. Koncernen ejer og driver bjerganlæg i Hemsedal og Trysil i Norge, Sälen, Vemdalen, Åre og Hammarbybacken (Stockholm) i Sverige og St. Johann i Tirol i Østrig. Forretningen er opdelt i tre segmenter; Drift af skisportssteder, ejendomsudvikling og -forvaltning samt hoteldrift.

Som den førende feriearrangør for Skandinavien er SkiStars forretningsidé at skabe mindeværdige fjeldoplevelser, udvikle bæredygtige destinationer, tilbyde overnatning, aktiviteter, produkter og services af højeste kvalitet med vores gæster i fokus.

Billeder og film i SkiStars presserum kan frit publiceres sammen med information om SkiStar og/eller SkiStars destinationer og produkter.

Pressekontakt PR-chef SkiStar AB PR och press +46 76 11 860 02

Mindeværdige vinter oplevelser i Sälen, Åre, Vemdalen, Hemsedal og Trysil

SkiStar ejer og driver Skandinaviens fem største alpine skianlæg: Sälen, Åre og Vemdalen i Sverige, Hemsedal og Trysil i Norge samt Hammarbybacken i Stockholm. SkiStars vision er at skabe mindeværdige vinteroplevelser som den førende operatør af europæiske alpindestinationer.

SkiStars skisteder er perfekte rejsemål for aktive livsnydere. Her kan familier og venner nyde skønne dage på skibakkerne. Mange har opdaget glæden ved alpint skiløb, men også den gavn en ferie på skibakken kan gøre, når kroppen skal trænes, batterierne oplades og man vil omgås nære og kære.

Velkommen til vores skisteder i Sälen, Åre, Vemdalen, Hemsedal, Trysil, St Johann i Tyrol samt citybakken Hammarbybacken!