Flot 3. plads ved SKODA SERVICE CHALLENGE finalen 2015.

Flot 3. plads ved SKODA SERVICE CHALLENGE finalen 2015.

Servicerådgiver Robert Bech fra Centrum Biler i Haderslev blev den 3. bedste servicerådgiver ved den årlige internationale SKODA SERVICE CHALLENGE finale, som netop er blevet afviklet fra den 4.-til 7. juni i Pilsen i Tjekkiet for de bedste eftermarkedseksperter i hele verden. Det er endvidere værd at notere, at Anders Veng fra Bilernes Hus i Silkeborg opnåede en flot 5. plads indenfor reservedelsområdet.

SKODA SERVICE CHALLENGE er en årlig tilbagevendende national og international konkurrence for mærkets dygtigste medarbejdere indenfor Eftermarkedet. Service Challenge finalen består af flere forskellige konkurrencer, der rummer både teoretiske og praktiske udfordringer og som har til formål at dygtiggøre SKODA s medarbejdere og herved højne kundetilfredsheden. I dette års finale deltog 33 lande fra hele verden. Der blev dystet i kategorierne autolak - reservedele/tilbehør – teknisk rådgiver og servicerådgiver.

"Hos SKODA lægger vi mange kræfter og ressourcer i, at SKODA s medarbejdere på de danske værksteder løbende bliver uddannet til at være på forkant med bilernes tekniske udvikling og systemer, men også til at kunne håndtere vores mange kunders ønsker og forventninger, når de besøger forretningen. Kun ved at vi hele tiden uddanner og forbedrer vores medarbejdere på SKODA-værkstederne, kan vi yde vores mange kunder den bedste service. Vi er derfor rigtig glade og stolte over Roberts og Anders flotte og fortjente placeringer” siger Bjarne T. Hansen, der er lokal ansvarlig for SKODA SERVICE Challenge

ŠKODA har 110 års tradition for bilproduktion og har oplevet en fantastisk vækst de seneste år.