SodaStream Cola-smagen er bedre end originalen

Nu er det bevist. SodaStreams Cola overgår sine konkurrenter. I en blindtest på amerikansk TV besejrede SodaStream verdens mest berømte Cola. Nu har altså amerikanerne opdaget, hvad vi i Nordeuropa har vidst i årevis: at SodaStream er den nemme, miljøvenlige og fornuftige måde at nyde sodavand.

Testen blev udført i det populære og direkte tv-program Cramer Vs. Herb, som optræder på den amerikanske nyhedskanal CNBC. Med bind for øjnene prøvesmager de både Sodastream Cola og cola fra det kendte mærke med de røde og hvide dåser. Efter blindtesten var Cramer og Herb enige om, at udpege SodaStream Cola, som den mest velsmagende. Cramer og Herb er ellers sjældent enige om noget, men denne gang var der ingen tvivl. Udover cola prøvesmagte Cramer og Herb også SodaStream Ginger Ale op mod en anden variant. Her var de igen enige om at SodaStreams variant er bedst.

Nu er også amerikanerne ved at opdage den praktiske, miljøvenlige og velsmagende måde at nyde sodavand. Den nu ganske velsmagende Cola er suppleret med en række spændende smagsoplevelser. Cola Vanilla, med sin friske blanding af Cola og vanilje, samt Cola Lime, en frisk, eksotisk smag af cola med en twist af lime.

Se blindtesten på CNBCs webside: http://www.cnbc.com/id/15840232/play/1/video/3000023853

For mere information kontakt:

Kåre Jensen
Empire Denmark

kare.jensen@empire.se

• Madlavning

• sodavand
  • postevand
  • læskedrik
  • kulsyre
  • cola
  • sodastream

Om SodaStream

SodaStream er verdens største producent og distributør af maskiner, der kan tilføre kulsyre til vand. Produkterne forhandles i dag i mere end 41 lande verden over. SodaStreams historie går helt tilbage til oprindelsen i 1903, hvor der for første gang blev præsenteret innovative løsninger til markedet for kulsyreholdige drikke. Virksomheden fortsatte med at vokse og blev førende indenfor markedet i både teknologiske fremskridt og kvaliteten af produkterne.

SodaStream-systemet gør det muligt for forbrugerne at lave smag kulsyreholdige læskedrikke - danskvand og sodavand - i hjemmet, som et alternativ til at købe færdiglavede læskedrikke på flaske eller dåse. Dette har mange gode fordele for forbrugerne, blandet andet økonomisk besparelse, mindre transport og opbevaring af pantflasker. Ligeledes er det også en fordel for miljøet, da en SodaStream-maskine og et par flasker kan erstatte tusindvis af flasker og dåser - samt reducerer transport af færdiglavede læskedrikke og vand på flaske.

Martin Tang

Pressekontakt Marketingansvarlig 30366563