Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen vælger ESDH-platform fra Software Innovation

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen er en styrelse under Økonomi- og Erhvervsministeriet og er organisatorisk opdelt på fire faglige hovedområder: Konkurrence, Forbrugerforhold, Offentlig konkurrence og Tilsyn. De har netop besluttet at indgå aftale om implementering af Software Innovations ESDH-platform Public 360°. 300 brugere hos Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen kommer til at benytte den nye løsning.

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen havde et ønske om en standardløsning med så få tilpasninger som muligt. Løsningen skulle samtidig være fleksibel, brugervenlig og kunne understøtte automatisering af arbejdsgange i styrelsen. Løsningen integreres til styrelsens andre systemer, såsom MS Office, CVR-registeret og Dokumentboks.

”Det var vigtigt for os at finde en ESDH-løsning, som levede op til vores krav om en høj grad af standardfunktionalitet. Det var ligeledes vigtigt for os, at det var en leverandør med et erfarent team og en gennemarbejdet tidsplan. Prisen spillede selvfølgelig også en rolle i forhold til vores valg af Public 360° som løsning. I Public 360° har vi fået en fleksibel og intuitiv standardløsning som i høj grad opfylder vores krav”, udtaler fuldmægtig Hanne Lundgaard fra Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen.

”Dette bekræfter endnu engang at vores strategi om at satse på innovativ produktudvikling og standardfunktionalitet på SharePoint, er den helt rigtige – og har løftet os et skridt videre som softwarevirksomhed” udtaler administrerende direktør Halvor Walla, Software Innovation

Administrerende direktør Halvor Walla, Software Innovation
Telefon +45 45 58 88 88

• Data, Telekommunikation, IT

• software
  • it

Software Innovation er med sine ca. 330 ansatte en af Nordens førende softwarevirksomheder. Vi hjælper organisationer med at styre, håndtere og dele dokumenter, sager og projekter. Med 25 års erfaring og kompetence på området satser vi målrettet på at bistå kunderne med at håndtere den kraftige informationsvækst. Vi tilbyder produkter og tjenester inden for områderne informations-, dokumenthåndtering og samarbejde.