Software Innovation global Microsoft Government Partner of the Year

Software Innovation er netop blevet udnævnt som Microsoft Government Partner of the Year,udvælgelsen er sket blandt 3.000 partnere. "Dette er en betydningsfuld anerkendelse, der bekræfter at Software Innovation gennem sinproduktudvikling på Microsoft Office og SharePoint-platformene skaber løsninger af højinternational klasse," udtaler Jørgen Bardenfleth,administrerende direktør for Microsoft Danmark.

Microsoft har netop meddelt, at Software Innovation er vinder af den prestigefyldte pris Government Partner of the Year med en af sine brancheløsninger. Den vindende løsning er Public 360°, som i dag anvendes bredt i den offentlige sektor til sags- og dokumenthåndeting og informationskontrol.

Med denne pris kan Software Innovation nu være stolte af at være den bedste partner inden for udvikling, innovation og implementering af løsninger til den offentlige sektor bygget på Microsoft-teknologi. Udvælgelsen er sket blandt mere end 3.000nominerede Microsoft-partnere.

"Microsoft er begejstret for at kunne udnævne vores partner Software Innovation til Government Partner of the Year,” udtaler Linda Zeche, Corporate Vice President for Worldwide Public Sector i Microsoft."Software Innovation leverer Microsoft-baseredeløsninger, der blandt andet hjælper den offentlige sektor med at opnå en moderne og effektiv administration."

En skandinavisk softwareleverandør med international fremgang

Software Innovation og Microsofts tætte samarbejde fokuserer på udvikling af moderne og brugervenligeløsninger til informationshåndtering ogsagsbehandling. Løsninger som understøtterfremtidens krav til teknologi og anvendelse.

• Data, Telekommunikation, IT

Halvor Walla

CEO SI Products and CEO Denmark Direktør for Software Innovation produktudvikling selskab, SI Produkter +47 95 262 120