Sony lancerer WH-H910N h.ear-hovedtelefoner og NW-A105 Walkman®

• Gør dit liv mere farverigt med fantastisk lyd fra Sonys nye h.ear-hovedtelefoner og nye streamingkompatible Walkman®
  • Fem nye farvekombinationer på både WH-H910N-hovedtelefoner og NW-A105 Walkman®, som begge kommer i et slankt og stilfuldt design, så du kan lytte til musik med stil.
  • Længere batterilevetid og smarte funktioner, som gør det lettere at lytte til musik på WH-H910N-hovedtelefoner
  • Download let musik fra streaming- og downloadtjenester direkte fra din NW-A105 Walkman®

Sony lancerer i dag deres nye h.ear WH-H910N-hovedtelefoner og matchende NW-A105 Walkman®. Fashionister er i deres rette element med hovedtelefonernes nye farvekombinationer og høje lydkvalitet.

Fantastisk lyd på farten

De nye WH-H910N-hovedtelefoner fjerner effektivt støj udefra, så du kan fokusere på musikken. Takket være Dual Noise Sensor-teknologien lukkes al støj omkring dig ude, hvilket forbedrer lydoplevelsen. Med Adaptive Sound Control kan du ændre hovedtelefonens lydindstillinger til automatisk at tilpasse sig dine omgivelser og støjnivau. Sammen med Quick Attention-funktionen har det aldrig været nemmere at give dig hen til musikken, når du er ude. Du kan blot holde hånden over den ene ørekop for at skrue ned for musikken, så du nemt kan lytte til dine omgivelserne uden at fjerne hovedtelefonerne. Du kan med fordel parre WH-H910N-hovedtelefoner med NW-A105 Walkman® og opnå optimal farvekoordinering, støjreducering og lydkvalitet.

NW-A105 Walkman® er kompatibel med lyd i høj opløsning, DSD (11,2 MHz/PCM-konvertering) og PCM (384kHz / 32bit)[1], som er understøttet af S-Master HX™. DSEE HX™ opskalerer musikken, så kvaliteten kommer meget tæt på høj opløsning – også når du streamer musik[2]. Derudover understøtter NW-A105 Walkman® højopløselig lyd fra LDAC™, som nu både virker til trådløs- og kabelforbindelse.

Den nye NW-A105 Walkman®er udviklet med præcision til at have fantastisk lyd. Den er udstyret med en aluminiumsramme og med forskellige lyddele i høj kvalitet såsom lodninger, filmkondensatorer og en fin modstandsværdi, som også findes i ZX-serien og hos NW-WM1Z. Hos NW-A105 Walkman® er disse funktioner pakket i et praktisk og kompakt design for ikke at gå på kompromis med hverken lydkvalitet eller design.

NW-A105 Walkman® er understøttet af Android™[3], og med Wi-Fi giver NW-A105 Walkman® dig adgang til millioner af sange lige ved hånden. Du kan hurtigt og let streame de nyeste sange og artister fra din foretrukne musiktjeneste uden at gå på kompromis med lydkvaliteten. Desuden kan du få adgang til downloadtjenester direkte fra NW-A105 Walkman®, så du let kan gemme og lytte til dine yndlingssange, når du er på farten.

Design

WH-H910N har fået et let, kompakt og slankt design. Afstanden mellem ansigtet og pandebåndet er mindre, hvilket giver et elegant look. Hovedtelefonernes form er også blevet re-designet, så de sidder tæt ind til hovedet alle steder, hvilket forbedrer komfort og stabilitet.

Tilpas funktionerne til din egen unikke stil

Sammen med Quick Attention-funktionen giver touch-sensorer dig mulighed for at kontrollere dine WH-H910N-hovedtelefoner, uden at du skal tage afspilleren frem. Du kan kontrollere hovedtelefonerne via ørekopperne og knapperne, så du let kan navigere rundt i alle funktionerne.

Hovedtelefonerne er også kompatible med Sony | Headphones Connect-appen, hvor du kan indstille musikoplevelsen efter din smag.

NW-A105 Walkman® er kompakt med en 3,6” HD-skærm og har USB-C™, der giver nem tilslutning.

WH-H910N-hovedtelefonerne har en imponerende batterilevetid på op til 35 timer, så du kan lytte til musik hele dagen. Hvis du løber tør for strøm, har hovedtelefonerne en Quick Charge-funktion, der giver dig 2,5 timers underholdning med en hurtig 10 minutters opladning.

NW-A105 Walkman® har en batterilevetid på op til 26 timer[4].

WH-H910N vil få en vejledende udsalgspris på 2.200 DKK og er tilgængelig fra december 2019.

NW-A105 (16GB) vil få en vejledende udsalgspris på 2.600 DKK og er tilgængelig fra november 2019.

For flere Sony nyheder, besøg http://presscentre.sony.eu/

[1]Ved samplingfrekvens over 352,8 kHz vil det være nedkonverteringsafspilning.

[2]Kræver en kabelforbindelse

[3] Android er et varemærke tilhørende Google LLC.

[4]Ved brug af Sony original musikafspiller app og MP3 128kbps afspilning med kabelforbindelse.

• walkman

Sony Corporation er en kreativ underholdningsvirksomhed, der er bygget på et solidt teknologisk fundament. Med spil-og netværkstjenester, musik, billeder, elektronik, halvledere og finansielle tjenester, er Sonys formål at fylde verden med oplevelser gennem kreativitet og teknologi. For mere information, besøg http://www.sony.net/