​Sony tilføjer endnu en førsteklasses Walkman® til deres ZX-serie

• Kvalitetslyd med et afbalanceret output
  • Kompakt størrelse - perfekt til have med på farten
  • Elegant design med stilfuld lyd

Den ikoniske Walkman® er i den grad stadig i live med den nye NW-ZX300, som er Sonys nyeste skud på stammen i ZX-serien. ZX300 er en elegant designet musikafspiller af høj kvalitet, der leverer en superb lydoplevelse med et velafbalanceret output, takket være S-Master HX™samt en brugerflade skabt af musikelskere, til musikelskere.

Med en lang batteritid samt et slankt og let design er ZX300 den perfekte ledsager til at høre al din yndlingsmusik på – uanset hvor du er.

Superb lydoplevelse

ZX300 tilbyder High Resolution lyd med S-Master HX’s™ digital forstærker, som er loddet med blyfri loddekugler af højeste kvalitet. Walkmanen® understøtter både DSD-opløsninger i 11.2MHz[1] og PCM-musikfiler op til 384kHz/32bit, så du kan nyde din musik, præcis som kunsterne har tænkt den. ZX300 tilbyder også en velafbalanceret standardforbindelse med helt diskrete højre- og venstrekanaler, som giver mindre støj og en klarere lyd.

For at kunne levere en førsteklasses lydoplevelse, er ZX300 udstyret med en aluminiumsramme, som sikrer mindre modstandsværdi. Derudover er der indbygget FTCAP (Conductive Polymer Aluminium Solid Capacitors) og en ny foliekondensator, som giver en mere transparent vokal og solide bastoner.

Efter WM-1-seriens succes er højkvalitetslyd centrum for denne walkman. ZX300 er udstyret med OFC-kabler, der kobler den interne forstærker sammen med jackstikket til hovedtelefonerne, og sikrer dermed en kraftfuld lydkvalitet med lav modstandsværdi uden signaltransmissionstab. For at opnå kraftfuld bas og mindre støj, er den primære batterikilde i denne Walkman® en dobbeltlagret kondensator. Derudover benyttes to krystaloscillatorer til at levere højkvalitetslyd med forbedret SN-ratio (signal-til-støj) og en høj volumen af musikdata.

Elegance, overlegen kvalitet og funktionalitet

Med et musik-dedikeret interface med touchscreen har du med ZX300 alle nødvendige funktioner lige ved hånden, og blot ved et enkelt tryk kan du skrue op eller ned for volumen. På trods af Walkmanens® slanke og lette design får du op til hele 30 timers batteritid[2]. Derudover er ZX300 udstyret med indbygget hukommelse på 64GB[3], plus understøttelse af ekstern hukommelse, så du kan lytte til musik hele dagen, hvilket gør den ideel til lange ture. Ved brug af Bluetooth®-teknologi eller NFC kan du enkelt og nemt tilslutte dine trådløse hovedtelefoner. ZX300 understøtter ikke bare LDAC Bluetooth®-forbindelse, men er også kompatibel med Qualcomm® aptZ™ HD Audio[4].

Priser og tilgængelighed:

NW-ZX300 kommer til de danske butikker til oktober til en vejl. udsalgspris på 5.500 kr.

For mere information læs her:

[1]Afbalanceret forbindelse nødvendig

[2]30 timers batteritid ved brug af MP3 128kbps-filer. 26 timers batteritid ved brug af Hi-Res-filer (FLAC 96kHz 24bit).

[3]Understøttede formater: microSD, microSDHC, microSDXC op til 128GB.

[4]Firmware-opdatering kommer senere. Qualcomm aptX er et produkt af Qualcomm Technologies International, Ltd. Qualcomm er et trademark af Qualcomm Incorporated, registeret i USA og andre lande og brugt efter tilladelse. aptX er et trademark af Qualcomm Technologies International, Ltd. Qualcomm er et trademark af Qualcomm Incorporated, registeret i USA og andre lande og brugt efter tilladelse.

• walkman