Sony udvider deres soundbar-serie med lanceringen af HT-G700 og HT-S20R

• Giv liv til dine yndlingsserier og -film med fordybende surround-lyd fra HT-G700 – 3.1-kanals soundbar med Dolby Atmos® og en ny dedikeret centerhøjttaler for en klarere dialog
  • Nyd kraftfuld 5.1-kanals surround-lyd med den nye HT-S20R, der kommer i et slankt design

Sony har lanceret to nye soundbars, HT-G700 og HT-S20R, der giver den ultimative tv- og filmoplevelse med en kraftfuld og fordybende lyd i dit eget hjem.

HT-G700 – Surroundlyd og tydelig dialog som i biografen

HT-G700 er en 3.1-kanals soundbar med Dolby Atmos® og DTS:X, som kombinerer kraftfuld surroundlyd med tydelig dialog, så du kan fortabe dig i dine yndlingsserier og -film.

HT-G700 kommer med Sonys Vertical Surround Engine, som kombinerer de tre fronthøjttalere med Sonys Signal Processing-teknologi for at give den optimale lydplacering, der omslutter dig på både et vertikalt og horisontalt niveau. Signal Processing-teknologien er samtidig blevet forbedret for at levere surroundlyd til et større område. Med et tryk på Immersive AE-knappen, kan du selv opskalere normal stereolyd op til 7.1.2-surroundlyd – på den måde kan alle film og tv-serier nydes med den bedste lyd.

HT-G700har også en dedikeret højttaler i midten, så du tydeligt kan høre dialog - uanset om det er hurtig snak i din yndlingsserie eller lavmælt hvisken i en Hollywood-film. Højttaleren er også ideel til musik, da den skaber en rig, detaljeret lytteoplevelse. Derudover kommer HT-G700 med en fintunet S-Force PRO-teknologi, som løfter lyden, så den passer til store tv’er (over 55”). På den måde kan du fortabe dig helt i det, du ser.

Vælg den perfekte indstilling

Du kan vælge de mest optimale lydindstillinger til lige netop det, du lytter til, direkte fra fjernbetjeningen. Med Cinema-indstillingen kan du leve dig helt ind i filmen, og med Music-indstillingen kan du høre enhver detalje på dine yndlingsmusiknumre. Derudover findes der en Voice-indstilling og en Night-indstilling: Voice-indstillingen skræddersyer lydindstillingerne til at fremhæve tale, så du ikke går glip af et eneste ord, og Night-indstillingen optimerer lydbalancen, så du kan høre alting tydeligt – selv på et lavt lydniveau.

HT-G700kommer med en kraftfuld, trådløs subwoofer, der med et større kabinet giver en dybere, rigere baslyd. Ydermere er det nemt og hurtigt at sætte op med et tv via Bluetooth® eller HDMI eARC/ARC.

HT-S20R – Kraftfuld lyd til en overkommelig pris

HT-S20R er en kraftfuld 5.1-kanals soundbar til en overkommelig pris. Med et slankt design tilbyder den 400W-lyd, to baghøjttalere og en subwoofer. Soundbaren er designet til at passe perfekt sammen med tv’er, og det er nemt at tilkoble HT-S20R dit tv via HDMI, optisk eller analogt kabel. Du kan også nyde musik via Bluetooth®-forbindelse eller USB.

Priser og tilgængelighed

• HT-G700 vil være tilgængelig fra maj 2020 til en vejledende udsalgspris på 3.500 kr.
  • HT-S20R vil være tilgængelig fra maj 2020 til en vejledende udsalgspris på 2.100 kr.

For flere informationer, besøg https://www.sony.dk/electronics/hjemmebiograf/t/lydbjaelker

For flere nyheder fra Sony, besøg: http://pressecenter.sony.dk/

• tv

Sony Corporation er en kreativ underholdningsvirksomhed, der er bygget på et solidt teknologisk fundament. Med spil-og netværkstjenester, musik, billeder, elektronik, halvledere og finansielle tjenester, er Sonys formål at fylde verden med oplevelser gennem kreativitet og teknologi. For mere information, besøg http://www.sony.net/