SponsorRush indgår samarbejde med M-sport

M-sport er eneforhandler af Mitre i Danmark og trøjesponsor i Superliga-klubberne F.C. Vestsjælland og Hobro. Samarbejdet med M-sport sikrer fordelagtige kundeaftaler til brugerne på SponsorRush.com, og der vil være konkurrencer, hvor du kan vinde fedt udstyr fra Mitre.

SponsorRush er meget tilfredse med at have indgået et strategisk samarbejde med M-Sport, der eksklusivt står for salg af Mitres produkter i Danmark og Skandinavien. Samarbejdet mellem de to parter vil give begge parter store fordele, og hjælpe begge virksomheder med at vokse i fremtiden.

”Samarbejdet med M-sport vil være med til at sikre mange fordele for vores brugere. De kan få en særdeles fordelagtig klubaftale, hvor de får adgang til topmoderne udstyr, som har sine rødder i den engelske fodboldkultur, ligesom vores brugere eksklusivt får adgang til konkurrencer, hvor præmierne bliver alt fra merchandise til udstyr for mange tusinde kroner”, udtaler Michael Drejer, der er grundlægger af SponsorRush.

Fælles vækst

Det er ikke kun SponsorRush, der ser muligheder i samarbejdet. Hos M-sport. er optimismen i top. Samarbejdet med SponsorRush vil få kendskabet til Mitre øget og sikrer en større markedsandel hos de danske breddeklubber. Du kan læse mere om M-sport her: http://m-sport.biz.

”Hos M-Sport synes vi, at SponsorRush er et friskt og nytænkende initiativ, som vi gerne vil støtte op om”, siger adm. direktør Morten W. Præstbrogaard, og fortsætter:

”SponsorRush har stor kompetence i kreativ anvendelse af de sociale medier, og vi er sikre på, at deres budskaber og forretningsidé kommer meget bredt ud til de klubber, vi gerne vil i kontakt med for at præsentere vores direkte-til-klub koncept”.

SponsorRush og M-sport samarbejder desuden om at udvikle hinandens markedsføring. Derfor vil begge parter løbende være i kontakt om at forbedre og udvikle på kommunikative og markedsføringsmæssige tiltag.

Hold øje med konkurrencerne!

Snart vil SponsorRush lancere den første af flere konkurrencer, hvor brugerne af hjemmesiden kan vinde eksklusive præmier.

I løbet af de næste måneder vil SponsorRush afholde konkurrencer til en værdi af over 25.000 kroner. Det er kun brugere på siden, der vil være i spil til at vinde præmierne. Mange af konkurrencerne vil også blive profileret på Facebook. Derfor er det en god idé, at kigge ind på www.facebook.com/sponsorrush.

Hos SponsorRush er der store forventningerne til at løbende præmier og konkurrencer vil være med til at skabe opretholde aktivitet på SponsorRush.com

”Vi vil kontinuerligt starte nye konkurrencer der præmierer de bedste auktioner, de bedste permission-kampagner eller den bedste klubbeskrivelse. Derudover vil der selvfølgelig være de større konkurrencer, hvor klubberne kan vinde store præmier, som kommer hele klubben til gode.”, udtaler Anders Bak, der er ansvarlig for udvikling og eksekvering af samtlige konkurrencer.

• m-sport
  • sponsorrush
  • mitre
  • sport