STARK forlænger med Casper Elgaard

Efter et godt samarbejde med den firdobbelte DTC-mester Casper Elgaard, har STARK valgt at forlænge sponsoratet i 2013.

Motorsport er den perfekte ramme
Mere end 1300 STARK håndværkerkunder og medarbejdere fulgte spændt med fra sidelinjen og fik i den forgangne sæson mulighed for at komme helt tæt på den professionelle racerkører, Casper Elgaard. Med sponsoratet ønsker STARK fortsat at kunne give kunder og medarbejdere mulighed for en spændende dag på racerbanen.

- Vi er leverandør i en branche hvor stærke relationer til kunderne er afgørende. Vores professionelle kunder skal opleve STARK som den forlængede arm, og derfor er det vigtigt med en løbende god og tæt dialog. Sponsoratet af Casper Elgaard og vores involvering i motorsporten skaber de perfekte rammer. Selvom vi ikke vandt mesterskabet sidste år, så har Casper med sin åbne og imødekommende personlighed været en stor gevinst for os, siger marketingdirektør Jesper Gaarde.

Højt ambitionsniveau for 2013
Samarbejdet med STARK Racing er gået rigtig godt, og Casper Elgaard er glad for, at kunne bygge videre på fælles erfaringer i den kommende sæson. Han har oplevet stor støtte fra STARKs bagland.

- Der har ikke manglet noget i forhold til opbakning, både fra ledelsen og ude de enkelte forretninger. Ligesom STARK har jeg en klar målsætning om at være nummer 1, og på den måde passer vi godt sammen. Det var en utrolig tæt sæson sidste år, hvor podiepladserne blev afgjort i allersidste løb, og målet for 2013 er at vinde mesterskabet både som teamchef og som kører, siger Casper Elgaard.

Ikke plads til halve løsninger
Hos STARK er der ingen halvhjertede handlinger, og der lægges vægt på det professionelle i alle former for samarbejde, ikke kun i forhold til kunderne.

- Vi har det samme værdisæt som Casper Elgaard. Han er professionel til fingerspidserne, og det samme gælder i vores verden, hvor der ikke er noget, der hedder halve løsninger. Både han og vi har de samme høje ambitioner i hvert vores fag, og derfor er det et oplagt samarbejde, siger Jesper Gaarde.

Fokus på team-spirit
For Casper Elgaard og STARK Racing bliver den kommende sæson endnu mere udfordrende, når der kommer flere biler på banen. Det giver mere action og flere overhalinger.

- 2013 bliver nok en mere uforudsigelig sæson, da man nemt kan ryge langt ned i tabellen, hvis man har en dårlig dag. Derfor er jeg glad for at kunne fortsætte med samme bil og samme team, siger Casper Elgaard og fortsætter:

- Mange tror, at motorsport er en egoistisk sportsgren, hvor det hele er op til køreren, men det meste arbejde foregår faktisk mellem løbene, hvor vi forbedrer os. I STARK Racing har vi virkeligt dygtige mekanikere – de tager ansvar, og det betyder rigtig meget at have et stærkt team omkring sig.

STARK vil i løbet af 2013 udlodde billetter til kunder og medarbejdere, ligesom der vil blive afholdt forskellige STARK Racing arrangementer i 2013.

Se mere om DTC på dtc-net.dk og følg med i Casper Elgaards forberedelser på Facebook: Elgaard Motorsport.

Fakta om Casper Elgaard:

Casper Elgaard er 34 år gammel
Har vundet DTC 4 gange
Har deltaget i 24-timers løbet Le Mans 8 gange og vandt LMP2 klassen i 2009

For yderligere information, kontakt:
Jesper Gaarde, marketingdirektør i STARK, Tlf.: 89 34 34 60, Mail: jg@stark.dk

• Byggeri, maskiner

• stark racing
  • trælast

STARK beskæftiger cirka 2.500 medarbejdere og er landsdækkende med 95 byggemarkeder i Danmark og Grønland. STARK er med en årlig omsætning på 6,5 milliarder kroner Danmarks største leverandør til byggeriet. STARK er en del af DT Group A/S, der er Nordens største distributør af byggematerialer.