Tre løfter til dig

Hos Stonehenge giver vi dig tre løfter:

Investeringsmæssigt lover vi, at vi har fokus på det absolutte afkast. Det betyder, at vi ønsker at levere positive afkast til dig – altid. Det opnår vi ved at placere dine penge i solide virksomheder med lav gæld, stabil indtjening og en troværdig ledelse.

Vores aktiefond har aldrig haft et kalenderår med negative afkast i de knap 8 år den har eksisteret – og vi stræber efter, at det fortsætter på den måde i de kommende år. Vi ønsker nemlig at være det stabile fundament i dine investeringer.

I vores samarbejde med dig lover vi, at vi ønsker en langsigtet relation. Dit afkast er vores motivation. Vi har selv investeret i vores fonde – på lige fod med dig. Og da vi får et afkastafhængigt honorar tjener vi penge, når du gør det. Derfor kan du altid regne med, at vi passer på dine penge, som var de vores egne.

Og så lover vi, at du altid kan forvente en ærlig kommunikation. Hver måned informerer vi åbent om afkastet og vores forventninger – uanset om det går godt eller skidt. Du finder afkastkommentarerne i vores afkastrapport (her) og vores beslutningsgrundlag i månedsbrevet Barometer (her). Ved større markedsbevægelser vil vi også altid skrive en kommentar på hjemmesiden. Vi informerer kun, når det er relevant for dine investeringer – hverken mere eller mindre.