Vidste du, at Subaru Corporation blev grundlagt allerede i 1953?
Allerede i 1958 rullede den første bil, Subaru 360, ud på vejene. En kompakt bil udviklet til at imødekomme hverdagens behov i et Japan i forandring.
Siden da er der sket meget. Produktionen er vokset til over 1,2 millioner biler årligt, produceret i Japan og USA. Samtidig er visse grundprincipper forblevet de samme. Fokus på sikkerhed, fremkommelighed og at bygge biler, der fungerer i virkeligheden.
Gennem årene er det kommet til udtryk i teknologier som boxermotoren og symmetrisk firehjulstræk. Løsninger udviklet til at skabe stabilitet og kontrol, uanset vej eller vejr.
I dag fortsætter udviklingen i en ny retning. Elektrificering er næste skridt, baseret på den samme grundidé. Biler skal fungere i hverdagen under reelle forhold.
Fra Subaru 360 til nutidens elektriske modeller handler det ikke om at starte forfra.
Det handler om at videreudvikle det, der allerede fungerer.
Læs mere om Subarus historie: https://eu1.hubs.ly/H0vL15r0
#subaru #safety #awd #funtodrive