Michael Holm er Årets Ejerleder 2019 i Østjylland

Michael Holm er Årets Ejerleder 2019 i Østjylland

Systematic’s ejer og direktør Michael Holm hyldes med prisen Årets Ejerleder 2019 i Østjylland for at have skabt en succesfuld, international virksomhed, der bidrager til samfundet omkring sig.

Da Michael Holm i går blev kåret som Årets Ejerleder 2019 i Østjylland, fulgte der masser af rosende ord med prisen. Der blev blandt andet vægt på, at Michael Holm har skabt en succesfuld, international virksomhed, og at han er dedikeret til at gøre en forskel for sine ansatte, Systematics kunder og samfundet generelt. PWC, Nykredit, Dansk Erhverv og Finans står bag prisen, og regionsdirektør i Nykredit, Henrik Damsgaard udtaler:

”Michael kæmper for at gøre en forskel sammen med sine kunder og brugere, og han er med til at understøtte forandring og digital innovation i samfundet omkring sig. Han er en ejerleder, der er en værdsat bidragsyder til samfundet og et ’fyrtårn’ inden for it-branchen. Han har skabt en stærk kultur i sin virksomhed, der er præget af samarbejde og medarbejdere, der ønsker at gøre en forskel.”

Michael Holm glæder sig over prisen, men understreger samtidig, at Systematic’s succes skal ses som en holdindsats.

”Jeg er super stolt på Systematic og alle de skønne medarbejderes vegne. Uden dygtige og dedikerede medarbejdere, der ved hvad vi vil, ville der ikke være tilfredse kunder, og dermed ikke en succesfuld virksomhed. Jeg skylder alle nuværende og tidligere medarbejdere alt. Jeg har bare været heldig at have dygtige folk omkring mig i rigtig mange år. Tak for det alle sammen,” siger han.

Der er i alt udpeget syv regionale vindere af Årets Ejerleder, som går videre til en landskåring. Landskåringen finder sted 14. november 2019.