Case stories – et stærkt salgsværktøj

En case story eller testimonial er et stærkt salgsværktøj og samtidig ét af de billigste. Har du egentlig råd til at lade være?

En case story fortæller om din virksomheds services samtidig med, at dine produkter bliver beskrevet. Alt sammen på en levende, troværdig og spændende måde.

En case story puster liv i dit produkt og beskriver samtidig, hvordan det indgår i produktionen hos din kunde. Din kunde får naturligvis gode ord med på vejen...

Den interessante tekst

Generelt kan man sige, at kunsten er at gøre det komplicerede enkelt - og på den anden side skrive, så det enkle bliver interessant. Den gode tekst kendetegnes ved gode overskrifter, gode indledninger og gode mellemoverskrifter. Alt sammen ud fra den tanke, at disse tre elementer hurtigt skal ridse budskabet op. Når teksten har grebet læseren, kan han eller hun fordybe sig i resten af de gode ord og få detaljerne.

Et billigt salgsværktøj

Du betaler kun for at få skrevet din case story, med mindre du kan gøre det selv. Når den er færdig, kan du sende den ud per mail, publicere den på online media eller på jeres hjemmeside. Det er i de fleste tilfælde gratis, eller forbundet med meget små udgifter.

Hent professionel hjælp

Tekst til salg.dk har mere end 20 års erfaring med at skrive krystalklar og levende tekst, der går lige til sagen, så du kan roligt lade os fortælle din historie. Vi tager gerne fotos af interviewpersoner og produkter.

Sådan kommer vi videre med din case story
1. Du fortæller os, hvilken kunde du gerne vil have omtalt. Vi interviewer kunden og skriver din case story med en spændende vinkel i forhold til, hvad du gerne vil have frem om dit produkt.
2.
Vi kan også sætte din case story op grafisk med billeder.

Vi leverer den færdige sag til dig, så du kan sende den ud til nye kundeemner - eller lægge historien på jeres hjemmeside. Læs mere her.

• Erhverv

• case story
  • tekstforfatter
  • testimonials