Nye erhvervstilbud: Fri tale i hele EU

Fra den 17. september tilbyder Telia fri tale og fri sms/mms i hele EU til mindre erhvervskunder. Der bliver tale om fri telefoni både til og fra udlandet til både danske og udenlandske numre, ligesom Telias kunder ikke behøver være opmærksomme på, hvilket netværk de er koblet op på i fx Italien eller Storbritannien.

”Vi ser meget frem til at introducere de nye abonnementer og glæder os over, at vi nu kan opfylde et stærkt kundeønske om endnu friere og mere budgetsikker telefoni i udlandet. Vi har sørget for at skære alle bekymringer væk, da man fx som kunde ikke er nødsaget til at tjekke, om man nu er på det rigtige netværk. Det handler om at give kunderne maksimal tryghed, fordi det tillader kunderne at koncentrere sig om de vigtigere ting på forretningsrejsen,” slutter Morten Bentzen, erhvervskundedirektør hos Telia Danmark.

Tal fra Telias analyseafdeling viser, at flere end 90 % af erhvervskunderne har brugt arbejdsmobilen i udlandet inden for det sidste år. Det mest populære land er Sverige – efterfulgt af Tyskland, Spanien og Norge.

Flagskibene i det nye sortiment af erhvervsabonnementer er 4BUSINESS NORDIC+ og 4BUSINESS EU, der indeholder fri tale og sms/mms i henholdsvis Norden/Baltikum og EU-landene. Begge tilbud indeholder store, hjemlige datapakker samt 1GB fri data i Norden/Baltikum og det populære Spotify Premium.

”Hos Telia ønsker vi at levere en ydelse og pris, der lever op til vores størrelse og kvalitetskrav. Derfor har vi besluttet at tage et større skridt, der placerer os forrest i markedet med et vidtgående tilbud, som forhåbentlig tilfredsstiller vores kunder og trækker nye til,” siger Morten Bentzen, erhvervskundedirektør hos Telia Danmark.

For kunder med 4BUSINESS EU, der kontinuerligt har brug for data i EU-landene, er der desuden mulighed for at tilkøbe 200 MB data for 99 kroner eksklusiv moms om måneden.

Læs mere om de nye 4BUSINESS mobilabonnementer her.

• erhverv
  • produkter