Beskyt din hud mod UVA, UVB og forurening

Beskyt din hud mod UVA, UVB og forurening

Tilføj dennye Skin Defence Multi-Protection Lotion SPF 50+ PA++++ fra The Body Shop til din morgenrutine og giv din hud den bedste start på dagen.

Dagcremen beskytter mod UVA- og UVB stråler samt forurening. Tre daglige trusler mod huden, der findes både udenfor og indenfor.

The Body Shop Skin Defence Multi-Protection Lotion SPF 50+ PA++++ er let, fedter ikke og din hud vil føles fugtet hele dagen. Derudover indeholder den rød alge ekstrakt og den anerkendte antioxidant C-vitamin, hvilket efterlader din hud med en sund glød.

UV BESKYTTELSE

Der er to typer UV-stråler, som vi skal være opmærksomme på; UVA og UVB.

UVA tegner sig for 95 % af UV-strålingen, der rammer jorden. Dette kan forårsage hudskader, da det kan trænge gennem glas og skyer. UVA spiller en væsentlig rolle i hudens aldring og rynker!

UVB forårsager skader på det øverste hudlag. Er huden ubeskyttet, kan der ske skader på huden i løbet af kun 15 minutter.

Skin Defence Multi-Protection Lotion beskyttelse derfor mod både UVA- og UVB-stråler, hvilket gør den til et hudpleje must-have!

DEN NYE FORMULAR

• Høj beskyttelse SPF 50+ PA++++
  • Indendørs og udendørs beskyttelse mod forurening
  • Indeholder rød algeekstrakt og C-vitamin
  • Vegansk
  • Egnet til sensitiv hud
  • Dermatologisk testet
  • Tilstopper ikke porer​

SÅDAN BRUGES DEN

Påføres i ansigtet samt på halsen som en del af din daglige hudplejerutine inden makeup. Undgå øjenområdet. Glem ikke solcreme, dette er ikke en erstatning.

40 ML / 225 kr. - 60 ML / 275 kr.

Skin Defence Multi-Protection Lotion SPF 50+ PA++++ fås i 40ml og 60ml, hvilket gør den til den perfekte rejsemakker.

I butik nu. Cruelty Free & Forever Against Animal Testing.

The Body Shop og Cruelty Free Internationals dyrerettighedskampagne Forever Against Animal Testing blev verdens største underskriftindsamling mod dyreforsøg indenfor skønhedsindustrien. Der blev indsamlet over 8,3 millioner underskrifter mod et globalt forbud.

Underskriftindsamlingen bliver overrakt til FN herunder Global Compact i oktober 2018, hvor den bidrager til bæredygtighedsmålet nr.12 - Bæredygtigt forbrug og produktion. Målet er at se et globalt forbud, der inkluderer de lande, der i øjeblikket mangler lovgivning om dyreforsøg for kosmetiske produkter og ingredienser.