Dyk ned i en helt ny verden af fugt med den fornyede Vitamin E serie fra The Body Shop

The Body Shop har relanceret den populære Vitamin E serie med en ny og forbedret formulering. Vitamin E serien er blevet beriget med hyaluronsyre, der er kendt for at være rig på antioxidanter.

Serien skaber forfriskende fugt til alle hudtyper og er perfekt til dem, som vil gøre hverdagens hudpleje mere simpel.

NYHED - VITAMIN E GEL MIST

Nedkøl huden med et hurtigt sprøjt af den nye Vitamin E Skin Cooling Gel Mist. Den lette og forfriskende mist, baseret på hindbærekstrakt kan bruges hvor som helst og når som helst og giver fugt i op til 48 timer.

60ml. 135 kr. I butik og online fra d. 30. juni 2020

VITAMIN E GEL MOISTURE CREAM

Let og forfriskende. Denne dagcreme beskytter huden dagligt og giver fugt i op til 48 timer. Perfekt til kombineret hud.

Den oliefri, ultralette og hurtigt absorberende dagcreme er fuld af hyaluronsyre af naturlig oprindelse fra biofermenterede hvedekim fra Pomacle i Frankrig. Den indeholder også hindbærekstrakt, som indeholder Vitamin E, som genopfrisker og fylder huden op med fugt. 50ml. 155 kr.

VITAMIN E INTENSE MOISTURE CREAM

Perfekt til meget tør hud. En rig creme, der ikke fedter, og som forfrisker, fugter og beskytter huden i op til 72 timer. 50ml. 155 kr.

VITAMIN E MOISTURE CREAM

Alles favorit og vores Bestseller. Giver fugt i op til 48 timer og efterlader huden med nyt liv. En beskyttende dagcreme, der passer til alle hudtyper. 50ml. 185 kr.

VITAMIN E NOURISHING NIGHT CREAM

Mens du får din skønhedssøvn, sørger natcremen for fugt til de dybere hudlag. En rig creme, der ikke fedter, og som passer til alle hudtyper. Den beskytter, fornyr huden og hjælper med at forhindre fugttab i løbet af natten – på det tidspunkt hvor huden er mest modtagelig. Den indeholder E-vitamin, hyaluronsyre, som gør huden mere fyldig, samt hvedekimsolie. Brug den som en del af din natlige hudplejerutine. 50ml. 175 kr.