Få det perfekte sommerlook året rundt med den nye Coconut serie fra The Body Shop

At tilbringe mere tid indendørs betyder mindre tid udenfor i solen. Med vores nye bronzing serie får du det perfekte sommerlook året rundt, uden at din hud tager skade. Serien er beriget med Community Fair Trade fra Samoa og er vegansk.

THE COCONUT STORY

Den økologiske Community Fair Trade-kokosolie fra The Body Shop kommer fra Women in Business Development Inc (WIBDI) på Samoa. WIBDI arbejder med 183 landsbyer og støtter certificeret økologisk landbrug.

Lokale landmænd plukker og knækker kokosnødderne og presser frugten for at udtrække den næringsrige kokosnøddeolie. WIBDI har modtaget priser for deres arbejde og blev grundlagt for at skabe beskæftigelsesmuligheder for kvinder,samt en bæredygtig livsstil for deres familier.

COCONUT BRONZE SHIMMERING DRY OIL

HVAD ER DET? En fugtgivende Community Fair Trade kokosolie fra Samoa, med en hurtigtabsorberende formular.

1. Let at påføre, tørrer hurtigt og giver solkysset glød på få sekunder
  2.  Blender let ind i huden og efterlader huden solkysset uden streger
  3. Fremhæver din naturlige glød med en varm og let skinnende farve.

HVAD INDEHOLDER DEN? Fugtgivende økologisk Community Fair Trade-kokosolie fra Samoa og plejende paranødolie fra Peru.

HVORDAN BRUGER JEG DEN? Påfør olien på tør hud og massér den ind for et glowy look. Tørrer hurtigt, men vent gerne et par minutter før du tager tøj på.

Pris 145 kr.

COCONUT BRONZE GRADUAL TAN LOTION

HVAD ER DET? En let lotion, med naturlige farvestoffer, der ikke fedter.

HVAD KAN DEN?

1. Giver huden en solkysset glød, som bliver mørkere jo mere du påfører.
  2. Langvarigt resultat, der efterlader huden solkysset i op til fem dage.
  3. Passer til alle hudtyper, og har en mild formular, uden at fedte, der gør at den kan bruges både i ansigtet og på kroppen.

HVAD INDEHOLDER DEN? Forfriskende økologisk kokosvand, fugtgivende økologisk Community Fair Trade-kokosolie fra Samoa og mandelolie.

HVORDAN BRUGER JEG DEN? Eksfoliér huden. Herefter påføres Gradual Tan Lotion med fingerspidserne i cirkulærebevægelser i ansigtet og på kroppen. Sørg for at din hud er tør inden du går i gang. Vær forsigtig og påfør en mindre mængde på tørre områder som knæ, albuer og hænder.  Lad den virke i et par timer eller over natten før du bader. Påfør igen over flere dage for en mørkere glød. Vask håndfladerne efter påførelse.

Pris: 165 kr.

COCONUT BRONZE WASH OFF TAN, 125 kr.

HVAD ER DET? En selvbruner til ansigt og krop, som kan vaskes af igen.

HVAD KAN DEN?

1. Nem og hurtig at påføre. Giver en naturlig glød på få sekunder.
  2. Skylles nemt af i badet
  3. Fedter ikke og kan bruges både i ansigtet og på kroppen

HVAD INDEHOLDER DEN? Forfriskende økologisk kokosvand og fugtgivende økologisk Community Fair Trade-kokosolie fra Samoa.

HVORDAN BRUGER JEG DEN? Eksfoliér huden. Herefter påføres Wash Off Tan med fingerspidserne i cirkulære bevægelser i ansigtet og på kroppen. Sørg for, at din hud er tør inden du går i gang. Vær forsigtig og påfør en mindre mængde på tørre områder som knæ, albuer og hænder. Vask håndfladerne efter påførelse. Når du vil

COCONUT BRONZE GLISTENING GLOW POWDER

HVAD ER DET? En skinnende, let bronzer og highlighter med tilhørende pudderkvast.

HVAD KAN DEN?

1. Giver huden en skinnende sommer glow på et øjeblik.
  2. Blendes nemt på huden uden at føles ‘cakey’.
  3. Let at påføre med en mild formular, der passer til alle hudtyper.

HVAD INDEHOLDER DEN? Fugtgivende økologisk Community Fair Trade-kokosolie fra Samoa og marulaolie fra Namibia.

HVORDAN BRUGER JEG DEN? Påfør med en børste eller pudderkvast der, hvor du vil skabe dit solkyssede look. For eksempel på øverste del af kindbenene, kraveben og næseryggen. Solpudderen findes i to nuancer, så du kan skabe en farve der passer perfekt til dig.

Pris: 125 kr.

COCONUT BRONZE BRONZING POWDER

HVAD ER DET? En mat og let solpudder i tre nuancer med tilhørende pudderkvast.

HVAD KAN DEN?

1. Giver huden et mat og friskt sommerlook.
  2. Blendes nemt på huden uden at føles ‘cakey’.
  3. Byg nemt din solkyssede hud op med den tilhørende pudderkvast.

HVORDAN BRUGER JEG DEN? Påfør med en børste eller pudderkvast ved tindingerne, på kinderne, omkring kæbelinjen, samt en smule på næseryggen.

Pris: 125 kr.

Lanceres 28. april. Cruelty Free & Forever Against Animal Testing.

The Body Shop og Cruelty Free Internationals dyrerettighedskampagne Forever Against Animal Testing blev verdens største underskriftindsamling mod dyreforsøg indenfor skønhedsindustrien. Der blev indsamlet over 8,3 millioner underskrifter mod et globalt forbud.

Underskriftindsamlingen bliver overrakt til FN herunder Global Compact i oktober 2018, hvor den bidrager til bæredygtighedsmålet nr.12 - Bæredygtigt forbrug og produktion. Målet er at se et globalt forbud, der inkluderer de lande, der i øjeblikket mangler lovgivning om dyreforsøg for kosmetiske produkter og ingredienser.