FUGT & BESKYT med den nye Drops of Youth™ Bouncy Jelly Mist fra The Body Shop!

Vi arbejder mere hjemmefra end nogensinde, men det betyder ikke, at huden beskyttes mod luftforurening. Indenfor suser fint støv, mad og kemikalier fra blandt andet møbler og byggematerialer rundt. Og i nutidens skærmbaserede samfund foran computere og mobiltelefoner bliver vi i stigende grad udsat for blåt lys, som siges at bidrage til tidlig ældning af huden.** Heldigvis står The Body Shop klar med en hjælpende hånd, med den nye Drops of Youth™ Bouncy Jelly Mist.

Denne veganske, superlette ansigtsmist beskytter ikke kun mod luftforurening og blåt lys. Den holder huden gennemfugtet i 24 timer, giver øjeblikkelig glød og efterlader et forfriskende finish. 96 % af ingredienserne stammer fra naturen, hvor hovedrollerne spilles af moringaolie samt stamceller fra edelweiss og dens modstandskraftige venner - strandfennikel og strandmandstro.

BLUE LIGHT PROTECTION

Blåt lys er det kortbølgede lys, der findes i sollyset om dagen, og som lyser op på vores skærme på alt fra mobiltelefoner til computere og tablets. Blåt lys påvirker ikke kun din søvn negativt, men siges også at bidrage til øget pigmentering og tidlig ældning af huden.**

EDELWEISS EKSTRAORDINÆRE MAGT

Edelweiss gør hvad mange andre planter ikke kan. Den blomstrer i ekstremt vejr og i ekstreme højder, men har en forbløffende modstandsdygtighed og evne til at beskytte sig selv. Du kan finde denne resistente ingrediens i alle produkter i Drops of Youth™ serien fra The Body Shop. Kort sagt, en heroisk ingrediens som opfrisker og hjælper huden med at beskytte sig selv, i alle salgs højder og al slags vejr.

MØD DROPS OF YOUTH™ SERIEN

Vores Drops Of Youth ™ hudplejeserie hjælper med at fremme friskere og sundere hud, alt sammen beriget med naturlige ingredienser. Drops of Youth™ Liquid Peel eksfolierer og fjerner forsigtigt urenheder fra huden ved, at løfte døde hudceller og snavs væk. Drops Of Youth™ Essence Lotion er det vigtige første trin efter du har renset af og aktiverer huden til de næste trin i hudplejerutinen.

Opfrisk øjenområdet med vores innovative Drops of Youth ™ Eye Concentrate der mindsker synligheden af fine linjer samt poser under øjnene. Fortsæt med blot et par dråber af den verdensberømte Drops of Youth™ Concentrate og giv din hud masser af fugt. Hvis du har brug for at slappe af med lidt selvforkælelse, så prøv vores Drops Of Youth™ Bouncy Sleeping Mask og få øjeblikkelig fugttilførsel. Læs mere om hele serien her.

*Drops of Youth™ Bouncy Jelly Mist indeholder ingen solfaktor. **Blåt lys påvirkning af huden var ikke genstand for nogen undersøgelse foretaget af The Body Shop.

__________________________________________________________________________________

I BUTIK 19 JANUAR. VEGAN, CRUELTY FREE & FOREVER AGAINST ANIMAL TESTING.

• hudpleje
  • community fair trade
  • vegansk
  • the body shop

I 2020 blev The Body Shop udnævnt til Danmarks mest bæredygtige skønhedsbrand ifølge Sustainable Brand Index™, Europas største bæredygtighedsundersøgelse.