Give a little wonder this Christmas – The Body Shops adventskalendere er landet!

Mød The Body Shops nye adventskalendere. Produceret med omtanke og kærlig hånd, og fulde af forkælelse med eksotiske
ingredienser fra fjerne himmelstrøg. Gå på opdagelse i overraskelserne eller giv kærlighed i gave til dem, du holder af.

BODY-LOVING TREATS SUPPORTING GLOBAL COMMUNITIES

Designet på årets pakkekalender er konstrueret som en kommode. Popup illustrationer visualiserer og løfter Community Fair Trade-heltene bag flere produkter og pakker i kalenderen. Community Fair Trade er The Body Shops handelsprogram der er til for at hjælpe mindre producenter til at få adgang til et større marked og for langvarige investeringer i sociale og miljømæssige projekter, som forstærker og er til nytte for de samfundsproducenter, der leverer og handler i lokalområdet.

På hver låge kan du læse inspirerende fakta og stærke historier om vores forskellige partnere og om de kvinder som står i centrum for samarbejdet. Når du har pakket alle dine produkter op i december, kan du genbruge popup-figurerne i kalenderne som til og fra mærker eller andet pynt. Gå ind på thebodyshop.com og få masser af idéer til genbrug. Kalenderne Big og Ultimate har også et unikt design på lågerne, der gør dem perfekte som små opbevaringsløsninger for småsager, smykker og andet. Giv dig selv eller en du holder af en overraskelse hver dag frem til jul.

BOX OF WISHES & WONDERS ULTIMATE ADVENT CALENDAR, 1045,- (VÆRDI 2210,-)

Ultimate Advent Calendar er skabt for at få alle dedikerede beautyfans til at føle glædesbobler i maven. Den er et rent overflødighedshorn fuld af ikoniske favoritprodukter i fuld størrelse samt spændende nyheder til krop og sjæl. Glæd dig til den nye Edelweiss Sheet Mask, ikoniske Shea Body Butter, Sleep Pillow Mist og mere. Box of Wishes & Wonders Advent Calendar, der indeholder Community Fair Trade genbrugsplast, støtter stolt initiativer til at reducere plastikforurening og støtter affaldsplukkerne hos Plastics for Change i Bengaluru, Indien, med en rimelig løn og forbedrede arbejdsforhold.
I BUTIKKERNE NU.

BOX OF WONDERS BIG ADVENT CALENDAR, 745,- (VÆRDI 1395,-)

Hele 25 plejende og kærlige overraskelser gemmer sig i Box of Wonders Big Advent Calendar. Du kan glæde dig til daglige spaoplevelser med The Body Shop’s Wellness serie, skrubbe huden glat med Avocado Body Scrub og pleje hænderne med Shea Hand Balm, der er fremstillet med Community Fair Trade sheasmør fra Ghana. I Box of Wonders Big Advent Calendar hylder vi den globale
partner siden 1994 - Tungteiya Women’s Shea Association i Ghana. Kooperativet består af 600 kvinder i 11 landsbyer og i starten af samarbejdet købte The Body Shop fem tons sheasmør om året, mens nu 30 år senere er produktionen steget til omkring 300 tons, som hovedsageligt bruges i The Body Shops kropsplejeprodukter.

I BUTIKKERNE NU.

BOXES OF WISHES ADVENT CALENDAR, 445,- (VÆRDI 835,-)

Box of Wishes Advent Calendar indeholder 24 overraskelser. Du finder de mest populære ansigtsmasker, kropsplejeprodukter og accessories. Den opkvikkende Pink Grapefruit Shower Gel og eksotiske mini Mango Body Butter gør badeoplevelsen til en luksuriøs affære, mens maskerne Vitamin C Sheet Mask og Himalayan Charcoal Purifying Mask inviterer til forkælende hjemmespaoplevelse. Denne kalender hylder Community Fair Trade partneren Manorama Industries i Chhattisgarh, Indien, som fremstiller mangokerneolie. Mangofrugterne opsamles fra jorden og skrælles i hånden, inden frøene knækkes og olien udvindes. Handelssamarbejdet skaber jobmuligheder og selvstændighed for de lokale ansatte.
I BUTIKKERNE 23. SEPTEMBER.

____________________________________________________________________________________

VEGAN. CRUELTY FREE & FOREVER AGAINST ANIMAL TESTING.

I 2022 blev The Body Shop udnævnt til Danmarks mest bæredygtige skønhedsbrandifølge Sustainable Brand Index™, Europas største bæredygtighedsundersøgelse.