Keep cool og sæt skub i sommerpassionen med den helt nye sommer special edition fra The Body Shop

REFRESHING PASSIONFRUIT

Mød den nye opfriskende og frugtduftende kropspleje beriget med passionsfrugtkerneolie*.

B
ODY YOGURT

Hold huden frisk og velduftende hele sommeren med vores delikate og kølende special edition Refreshing Passionfruit Body Yogurt. Perfekt til normal og tør hud. Vores Body Yogurts trænger ind i huden (også fugtig hud) med det samme, så du kan påføre den direkte efter badet, og hoppe hurtigt videre ud i sommerlivet. Den indeholder 92 % ingredienser af naturlig oprindelse, herunder Passionfrugtkerneolie, Community Fair Trade økologisk mandelmælk fra Spanien, og Community Fair Trade sheasmør fra Ghana. Smør hele kroppen ind og nyd den kølende fornemmelse i varmen, og få blød og glat hud, der kan glæde sig til 48 timers fugttilførsel. Vores veganske fugtighedscreme er desuden pakket ind i en krukke, der består af 100 % genanvendt plastik, så du kan være god ved både din krop og vores planet på samme tid.
200 ml, 95,-

BODY MIST

Keep cool og sæt skub i sommerpassionen samtidig med vores nye kølende og forfriskende Refreshing Passionfruit Body Mist. Hvis sommervarmen bliver lidt for meget, og du trænger til et seriøst sødt og opkvikkende pick-me-up, så ræk ud efter denne sommerhelt. Den er beriget med hyaluronsyre, som giver fugt, fylde og elasticitet til huden, og den består af 95 % ingredienser af naturlig oprindelse. Resultatet efter et enkelt pust? En forfriskende følelse, glad hud og en duft, der næsten ikke kan beskrives med ord, men vi prøver: et sødt, spicy og indbydende frugtparadis, der blidt krammer din krop. Flasken er fremstillet af 100 % genanvendt plastik, bl.a. Community Fair Trade plastik fra Indien, og kan selvfølgelig afleveres til genanvendelse igen. En kærlig cirkel!
200 ml, 100,-

I serien findes også:

GEL BODY SCRUB, 250 ml / 145,-
En skrubbende sommerdrøm med eksfolierende kiwifrø.

SHOWER GEL, 250 ml / 55,-

Silkeblød og skummende rens til kroppen, der fugter ved hjælp af aloe vera.

I butikkerne 25. maj.

COOL DAISY

I var vilde med den - så Cool Daisy er tilbage, der nu dufter fantastisk af søde og friske blomster.

SHOWER GEL 250 ml / 55,-
Bliv ren fra top til tå, og duft af saftige, friske blomster, med vores special edition Shower Gel.

BODY YOGURT 200 ml / 95,-
Giv tør hud et skud fugt i letvægtsformat med vores bløde gelcreme, der trænger ind i huden med det samme.

HYDRATING BODY MIST 100 ml / 100,-
Hvis varmen eller fugten bliver lidt for meget, så køl ned med vores forfriskende special edition Body Mist. Få et friskt, blomsterduftende pust når som helst, du har brug for et køligt åndehul. Og duft skønt i flere timer.

I butikkerne nu.

VEGAN, CRUELTY FREE & FOREVER AGAINST ANIMAL TESTING.

*Gælder ikke shower gel.

I 2022 blev The Body Shop udnævnt til Danmarks mest bæredygtige skønhedsbrandifølge Sustainable Brand Index™, Europas største bæredygtighedsundersøgelse.