Mød de nye, bæredygtige Bamboo makeupbørster fra The Body Shop

Mød de nye, bæredygtige Bamboo makeupbørster fra The Body Shop

I vores NYE Bamboo Brush kollektion af superbløde, dyrevenlige makeupbørster finder en børste til ethvert behov.

De nye bæredygtige makeupbørster er lavet af syntetiske hår. De syntetiske hår er super bløde og blide mod din hud og samtidig mere slidstærke end makeup-børster med naturlige hår.

Skaftet er lavet af bæredygtigt bambustræ. Bambus er et godt alternativ til træ, da det er klimavenligt og et bæredygtigt materiale. Derudover er der brugt genbrugsmaterialer i både indpakningen (lavet af genbrugspapir) og skaftet (genbrugt aluminium).

Makeupbørsterne har derudover en Charcoal belægning på hårene for at modvirke bakterier.

LANCERES 21. JULI

ANGLED CHEEK BRUSH, 125 kr. Giver en nem og præcis påføring, af din blusher eller highlighter med dens skrå vinkel, som passer til konturen på dit kindben. Børsten kan bruges med både flydende og cremede produkter der børstes over kinderne for en naturlig og sund kulør.

CONCEALER BRUSH, 100 kr. Børsten fungerer ligeså godt til concealer som til læbestift – men også til “contouring”.

DOMED POWDER BRUSH, 145 kr. Vores afrundede pudderbørste har super bløde hår i medium tæthed, der påfører den perfekte mængde pudder. Påfør helt simpelt lidt produkt på børsten og børst det over huden for at opbygge en jævn finish. Den er perfekt med vores Matte Clay Powder for en fuldt dækkende, matte finish.

DOUBLE ENDED EYESHADOW BRUSH, 100 kr. Den skrå ende af denne børste er specielt lavet til at påføre eyeliner eller øjenskygge, lige hvor du gerne vil have det – eller du kan bruge den til at definere dine bryn.

EYEBROW DUO BRUSH, 100 kr. Denne smarte double-ended øjenbrynsbørste vil hjælpe dig til perfekte bryn. Brug børsten til at rede brynene igennem og brug penslen til at påføre farve og fylde din bryn ud. Afslut gerne med at børste brynene igennem, for at forme og fordele farven.

EYESHADOW BLENDING BRUSH, 100 kr. En afrundet børste til at opbygge, blende og fordele øjenskygge til lige den øjenmakeup du vil have – uanset om det er smokey eller intense øjne.

FOUNDATION BUFFING BRUSH, 145 kr. Denne børste er god til at blender foundation, concealer og contouring produkter, så du opnår en medium til høj dækkeevne, De korte hår holder produktet på overfladen og giver en højere dækkeevne.

FRESH NUDE FOUNDATION BRUSH, 145 kr. Denne bløde foundation-børste er perfekt til at påføre flydende foundation med. Den består af korte hår til påførelse og længere hår til at blende. De brede hår hjælper dig med at skabe en base der ser let og naturlig ud.

POINTED HIGHLIGHTER BRUSH, 125 kr. En alsidig highlighter børste som hjælper dig med at opnå et trendy strobing- eller contouring look. Brug din Pointed Highlighter Brush til at påføre highlighter på dine kindben, næseryggen og under dine bryn. Blend ind for at opnå en strålende effekt.

RETRACTABLE BLUSHER BRUSH, 125 kr. En super blød og transportabel børste til at påføre og blende pudder, blush og bronzer, mens du er på farten.

TIP: Vedligehold dine børster ved at vaske dem en gang om ugen, med lunt vand og sæbe, såsom vores Tea Tree Hand Wash.

Cruelty Free and Forever Against Animal Testing.

I 2019 blev The Body Shop udnævnt til Danmarks mest bæredygtige skønhedsbrand ifølge Sustainable Brand Index™, Europas største bæredygtighedsundersøgelse.