Mød de to nye Seasonal Body Care serier fra The Body Shop!

Mød de to nye Seasonal Body Care serier fra The Body Shop!

Gør dig klar til at forkæle din smukke krop med fugtgivende og appetitlige limited edition kropspleje fra The Body Shop: Cherries & Cheer og Pears & Share. Søde kirsebær og frugtige pærer er inspirationen bag dette års sæson dufte.

CHERRIES & CHEER
Glæd dig til den nye duft af varme og frugtige kirsebær. Topnoter af lækre kirsebær, sød mandelmælk og blomsternoter af pæon mødes i en blanding af vanilje og moskus.

Som noget nyt præsenterer The Body Shop to helt nye produkt kategorier i Cherries & Cheer serien: mød Nourishing Body & Massage Oil og Body & Space Mist, en multifunktionel duftspray, der kan bruges som en duft på farten eller til at skabe en hyggelig stemning i hjemmet. I serien finder du også den ikoniske Body Butter, der fugter vintertør hud i op til 96 timer og indeholder Community Fair Trade sheasmør fra Ghana.

Body & Space Mist, 115,-, Body & Massage oil, 200,-, Body Butter, 150,-, Shower Gel, 70,-, Hand Balm, 60,-, Lip Balm 60,-

PEARS & SHARE

Pære har i mange år været en eftertragtet sæsonfavorit hos The Body Shop. Dette års blend opfordrer dig til at dykke ned i en verden af saftige pærer, slåenbær, pæon og jordbærsorbet i toppen. Musk og tonkabønne noter troner i basen og efterlader en sensuel varme.

I Pears & Share kropsplejeserien finder du hele syv forskellige produkter. Heriblandt den hurtigt absorberende Body Yogurt og skummende Shower Gel, der er beriget med økologisk aloe vera fra Mexico. Den perfekte overraskelse til alle dem, der elsker selvforkælelse og friske dufte.

Fragrance Mist, 115,-, Body Yogurt, 125,-, Body Scrub, 150,-, Body Butter, 150,-, Hand Cream, 60,-, Shower Gel, 70,-, Lip Scrub, 60,-

A GIFT OF POSITIVE CHANGE

Hvert produkt er beriget med ingredienser eller emballage fra skønhedsbrandets Community Fair Trade-program, der blev lanceret tilbage i 1987 og er designet til at drive positive sociale og miljømæssige forandringer i de samfund, hvor dets producenter bor og arbejder. Community Fair Trade hos The Body Shop har særligt fokus på at styrke kvinder og styrke økonomisk selvstændighed og social støtte, samtidig med at producenterne leverer ingredienser, gaver og accessoires fra hele verden.

Positiv forandring sker, når du vælger Community Fair Trade.

_______________________________________________________________________________________

VEGAN, CRUELTY FREE & FOREVER AGAINST ANIMAL TESTING. I BUTIKKERNE 17. OKTOBER.

Globalt skønhedsbrand og certificeret B Corp™ grundlagt af Anita Roddick i Brighton, England i 1976. Anita banede vejen for filosofien om, at iværksætteri kan være en kraft for det gode i verden, hvilket stadig er brandets drivkraft. The Body Shop leverer etiske og bæredygtige produkter med ingredienser af naturlig oprindelse til kropspleje, ansigtspleje, hårpleje og makeup. I dag er der omkring 3.000 The Body Shop butikker i over 75 lande. The Body Shop er en del af Natura &Co – en værdidrevet, global kosmetikkoncern med et fælles mål om at skabe en positiv økonomisk, social og miljømæssig påvirkning.

I 2022 blev The Body Shop udnævnt til Danmarks mest bæredygtige skønhedsbrandifølge Sustainable Brand Index™, Europas største bæredygtighedsundersøgelse.