Mød den nye Hemp Dry Body Oil fra The Body Shop!

Mød Hemp Nourishing & Protecting Dry Body Oil fra The Body Shop - Den nye fugt- og glow-helt fra den populære Hempserie til meget tør hud.

Denne veganske tørolie har ét mål om at udrette meget med lidt. Hemp Dry Body Oil indeholder mindre end ti ingredienser og 98 % af dem stammer fra naturen. Det er alt hvad der skal til, for at opnå en gennemfugtet hud i op til 24 timer. Den simple formel trænger hurtigt ind og hjælper med at beskytte hudens naturlige fugtbarriere. Huden vil på kort tid føles glattere og mere fyldig. Trænger din hud til et fugtboost? Så kan du regne med Hempseriens klassiske hampefrøolie. * Data fra Common Thread Collective viser en stigning i den globale markedsværdi for naturlig kosmetik fra 2018 til 2027.

THE POWER OF HEMP

“In 30 years in the cosmetics industry, I can think of few ingredients that stand out simply because of their performance and efficacy; hemp is one of them.”

– Dame Anita Roddick

The Body Shop har benyttet hampefrøoliens plejende superkræfter siden 1992. De køber hampefrøolien fra et landbrugskooperativ i Frankrig, der dyrker hamp som er med til at sikre biodiversiteten i det lokale miljø og skaber et vigtigt levested for dyrelivet. Landmændene bruger alle dele af planten, bland andet til at producere bæredygtige byggematerialer. Hamp er en af de ældste og mest hårdføre planter. Den kan vokse i næringsfattigt jord, i de fleste klimazoner og i op til 3.000 meters højde. Hampplanten er også effektiv til at reducere kulstof, fordi den binder mere kuldioxid end mange andre planter.

Hemp Dry Body Oil

125 ml 125,-

Spray og massér olien ind på meget tør hud (hold dig ikke tilbage). Lad olien trænge ind og mærk hvordan den hjælper med at binde fugtigheden i huden og bidrager til en masse glød. Den tørre finish sikrer, at huden ikke føles fedtet og giver en blødere, friskere og mere strålende hud. Med hampefrøolien i hovedrollen får du en ingrediens, der lever op til sit ry som en intenst plejende fugtbombe. Hemp Dry Body Oil hjælper tør hud med at genvinde sin glød.

__________________________________________________________________________________

I BUTIK 19 JANUAR. VEGAN, CRUELTY FREE & FOREVER AGAINST ANIMAL TESTING.

• vegansk
  • hudpleje
  • the body shop
  • community fair trade

I 2020 blev The Body Shop udnævnt til Danmarks mest bæredygtige skønhedsbrand ifølge Sustainable Brand Index™, Europas største bæredygtighedsundersøgelse.