Mød Most Loved Icons fra The Body Shop!

Mød Most Loved Icons fra The Body Shop!

Mød The Body Shops Changemaking helte! Fra top til tå gør disse kropselskende ikoner fantastiske ting for din hud. Alle er veganske og er lavet med naturlige ingredienser fra vores Community Fair Trade-partnere over hele verden.

SHEA BODY BUTTER
Beskyt og giv næring til din krop med vores ikoniske Shea Body Butter. Den indeholder 97 % ingredienser af naturlig oprindelse - herunder håndudvundet Community Fair Trade sheasmør fra Ghana og økologisk, Community Fair Trade babassuolie fra Brasilien. Shea Body Butter efterlader huden blødere, glattere og næret af fugt i op til 96 timer. Smør cremen på i den mængde du foretrækker og opnå en naturlig glød.

Shea Body Butter 250 ML 150,- / 50 ML 55,-

CAMOMILE MAKEUP CLEANSING BUTTER
Makeup. Det er stærke sager: Foundation, læbestift og vandfast mascara. Vi ved alle det kan være svært at få af igen. Heldigvis kan The Body Shops Camomile Sumptuous Makeup Cleansing Butter hjælpe med at opløse makeup på under 30 sekunder! Denne smørbløde cleanser er fremstillet med kamilleolie fra Norfolk i England, som er kendt for sine beroligende egenskaber. Massér Cleansing Butteren ind i huden for nemt at fjerne dagens spor.

Camomile Sumptuous Makeup Cleansing Butter 90 ML 135,- / 20ML 65,-

GINGER SHAMPOO
Vink farvel til tør hovedbund, skæl på skuldrene og goddag til lækre lokker. The Body Shops bedst sælgende Ginger Anti-Dandruff Shampoo indeholder 90 % ingredienser af naturlig oprindelse - herunder æterisk ingefærolie, birkebark, hvidpilebarksekstrakt og vegansk silkeprotein. Shampooen hjælper med at fjerne løse skæl og efterlader tør, kløende hovedbund beroliget og i balance.

Ginger Anti-dandruff Shampoo 250 ML 100,- / 60 ML 35,-

EDELWEISS SERUM
Som Drops of Youth™ Concentrate, men endnu bedre – nu beriget med dobbelt så høj koncentration af edelweiss, som er naturligt beriget med leontopodiumsyre, der er kendt for sine antioxidante egenskaber. Faktisk er edelweissplanten så modstandsdygtig og stærk, at dens ekstrakt har 43 % kraftigere antioxidanter end retinol. Lyder det ikke fantastisk? The Body Shop har også beriget deres serum med peptider udvundet fra ris, som hjælper med at bevare hudens naturlige fugtbarriere. Den lette konsistens trænger hurtigt ind i huden uden at fedte eller klistre, og så beskytter den mod forurening. Ud over den øgede koncentration af edelweiss er seriens navneændring en del af at gå tilbage til varemærkets rødder fra grundlæggeren Anita Roddicks kampagne for menneskerettigheder og miljø, men også for selvværd.

Edelweiss Daily Serum Concentrate 50 ML 425,- / 30 ML 325,-

VITAMIN E
Plej huden med fugt hver dag med vores hurtigt absorberende Vitamin E Moisture Cream. Den passer til alle hudtyper og konsistensen er superlet og føles opfriskende på huden. Beriget med E-vitamin og hyaluronsyre gør denne creme mere end blot at pleje og beskytte din hud i 48 timer. Den indeholder hindbærkerneolie der er kendt for at være en naturlig kilde til E-vitamin, som fremstilles ved at bruge hindbærrester fra juiceindustrien og hjælper med til at reducere spild.

Vitamin E Moisture Cream 50 ML 175,-

_______________________________________________________________________________________

VEGAN. CRUELTY FREE & FOREVER AGAINST ANIMAL TESTING.

I 2022 blev The Body Shop udnævnt til Danmarks mest bæredygtige skønhedsbrandifølge Sustainable Brand Index™, Europas største bæredygtighedsundersøgelse.