Hårplejerutinen er skræddersyet til at give håret et løft indefra og ud.

Ny hårserie fra The Body Shop - udstyret med vegansk silkeprotein

IT’S YOUR DO. DO IT YOUR WAY.

Som vi alle ved, går håret sin egne veje og kan muligvis behøve et skub i den rigtige retning. The Body Shop kommer nu med to nye veganske, kraftfulde og forbedrede hårplejerutiner, der hjælper det tørre, fedtede, krusede og livløse hår med igen at reflektere sin styrke.

POWER YOUR DO LIKE NEVER BEFORE

Hvorfor er de nye hårplejerutiner fra The Body Shop bedre end nogensinde? Til at begynde med er de blevet udstyret med vegansk silkeprotein - et plantebaseret protein med samme kemiske struktur som i en edderkops silketråde. Derudover er alle hårprodukter nu certificeret af The Vegan Society, og mindst 90 % af ingredienserne er af naturlig oprindelse.

Hårplejerutinen er skræddersyet til at give håret et løft indefra og ud. I en brugertest sagde hele 90 % af deltagerne, at de ville anbefale produkterne til en ven.

GENANVENDT COMMUNITY FAIR TRADE-PLAST

De nye flasker og emballage fra The Body Shop er lavet af genanvendt plast, såsom Community Fair Trade-plast, som gennem The Body Shops samarbejde med Plastics for Change indsamles på gaderne i Bengaluru i Indien.

Næsten en tredjedel af Indiens affald dumpes i naturen og på gaden, hvilket har resulteret i, at 1,5 millioner waste pickers lever af at samle affald. Størstedelen af Indiens waste pickers er dalitter, der står uden for kastesystemet og behandles som "urørlige". Kastesystemet nægter dem retten til fuld uddannelse og sundhedspleje, og deres sårbare sociale, økonomiske og uddannelsesmæssige situation gør dem lette ofre for undertrykkelse og udnyttelse.

Takket være samarbejdet med Plastics for Change kan The Body Shop tackle plastkrisen på en forskellige måder. Samarbejdet hjælper både med at modvirke plastikproblemet og at styrke 2.500 marginaliserede waste pickers ved at sikre, at de får en stabil pris, sorteringsstationer med et sundere arbejdsmiljø og en tryggere livssituation.

NEW TEA TREE HAIRCARE - PURIFY & BALANCE OILY LOCKS

Rens og skab balance i fedtet hår og hovedbund. Med denne rutine kan du opleve det veganske silkeprotein sammen med økologisk Community Fair Trade-produceret tea tree olie fra Kenya. Et makkerpar, der gør det effektivt uden at udtørre lokkerne!

NY TEA TREE PURIFYING & BALANCING SHAMPOO - 250ml 85,-

Her rengør du i dybden og tager kontrol over det fedtede. 93 % af ingredienserne er af naturlig oprindelse og giver dig en shampoo, der er skabt til at give en forfriskende følelse i hovedbunden og helt ud i spidserne.

NY TEA TREE PURIFYING & BALANCING CONDITIONER - 250ml 85,-

Forfriskende let balsam med 97 % ingredienser af naturlig oprindelse. Perfekt til at give fedtet hår et ordentligt løft, så det føles blødere, lettere og gennemfugtet.

KOMMER SNART! – NY TEA TREE PURIFYING & BALANCING HAIR & SCALP SCRUB - 240ml 195,-

Skrub nyt liv i fedtet hår og hovedbund en gang om ugen med 90 % ingredienser af naturlig oprindelse. Tea tree olie og silkeprotein i selskab med blidt eksfolierende saltkrystaller.

NEW MORINGA HAIRCARE - BRIGHTEN UP YOUR HAIR

Til alle Moringa-elskere er den nye Moringa nu også tilgængelig i en hårplejeserie, der blødgør, opfrisker og giver glans til livløst hår. Duften er sød af moringablomster og er beriget med Community Fair Trade-produceret moringaolie og moringaekstrakt fra Rwanda, der komplimentere det veganske silkeprotein. En bonus er, at serien også beskytter mod luftforurening.

NY MORINGA SHINE & PROTECTION SHAMPOO - 250ml 85,-

En mild shampoo, der gør håret silkeblødt og glansfuldt. 93 % af ingredienserne er af naturlige oprindelse.

NY MORINGA SHINE & PROTECTION CONDITIONER - 250ml 85,-

En næsten vægtløs følelse omfavner håret med den silkebløde balsam, hvor 96 % af ingredienserne er af naturlig oprindelse. Få et blomstrende og strålende resultat.

NY MORINGA SHINE & PROTECTION HAIR MIST - 100ml 175,-

Let hair mist, der giver livløst hår et øjeblikkeligt glansfuldt løft, når du er på farten. I denne blomstrende moringa-duftende hårboost, finder du 92 % ingredienser af naturlig oprindelse.

______________________________________________________________________________

CRUELTY FREE, VEGAN & FOREVER AGAINST ANIMAL TESTING. I BUTIK 27 JULI.

I 2021 blev The Body Shop udnævnt til Danmarks mest bæredygtige skønhedsbrand ifølge Sustainable Brand Index™, Europas største bæredygtighedsundersøgelse.