Ny let og forfriskende special edition-kropspleje til tørstig sommerhud!

Ny let og forfriskende special edition-kropspleje til tørstig sommerhud!

The Body Shops nye special edition serie gør dig klar til tørstig sommerhud med forfriskende, frugtig litchi og saftig, blomsterne lime.

ZESTY LIME BLOSSOM
Årets sommerduft Zesty Lime Blossom byder på en forfriskende og blomstret duft, der er beriget med limeblomstekstrakt og plejende Community Fair Trade produceret aloe vera fra Mexico. Duften har antydninger af friske noter af citronsorbet, blomme og bergamotskal i toppen efterfulgt af en blomstret midte af limeblomst og neroli, og en fin afrunding af hvid rav og tonkabønner.

Zesty Lime Blossom kommer i tre produkter for en optimal sommerrutine, der starter med en skummende Showergel og efterfølges af en kølende gel Body Yoghurt, der passer perfekt til varm sommerhud. Den påføres på tør eller fugtig hud direkte efter badet, for hurtig absorbering og 24 timers fugt. Spray derefter Face & Body Mist 20 cm fra huden for at forlænge duften. Misten indeholder c-vitamin og er perfekt on-the-go for et hurtigt fugtboost og opfriskning af både krop og ansigt. Face & Body Mistens glasflaske og aluminiumshætte er genanvendelige, og Showergel og Body Yoghurtens emballage er lavet af genbrugsplast, herunder Community Fair Trade-plastik fra Indien.

Showergel 250ml 70,- / Water-gel Body Yoghurt 200ml 125,- / Face & Body Mist 100ml 115,-

LUSCIOUS LYCHEE
Sommerens anden duft er Luscious Lychee; en frugtig og luftig kropsserie med fire produkter. Alle med en let og mælkeagtig tekstur beriget med litchiekstrakt og aloe vera. Basenoterne består af moskus og cedertræ med rose og syren som et blomstret hjerte, der toppes med litchi, pære og røde bær.

Serien præsenteres af en perlende, mælkeagtig Shower cream og en scrub, der udover aloe vera og litchiekstrakt også indeholder Community Fair Trade produceret sheasmør fra Ghana, samt knuste valnøddeskaller, der eksfolierer nænsomt. Body Butteren har en let, pisket tekstur, der beskytter og fugter i op til 72 timer takket være indholdet af blandt andet sheasmør.

Sidst men ikke mindst fås en kølende sheetmaske til øjnene, der giver fugt til trætte øjne efter lange dage i solen. Lad den virke i 10 minutter og derefter massers det resterende produkt ind i huden. Al plastemballage er lavet af genbrugsplast inklusiv genanvendt Community Fair Trade plastik fra Indien.

Shower Cream 250ml 70,- / Body Scrub 250ml 150,- / Body Butter 250ml 150,- / Eye Sheetmask 55,-

_____________________________________________________________________________________

VEGAN. CRUELTY FREE & FOREVER AGAINST ANIMAL TESTING. I BUTIKKERNE OG ONLINE 25 APRIL.

I 2022 blev The Body Shop udnævnt til Danmarks mest bæredygtige skønhedsbrandifølge Sustainable Brand Index™, Europas største bæredygtighedsundersøgelse.