Nye veganske favoritter til badeværelset

Nye veganske favoritter til badeværelset

SPA OF THE WORLD™ BALKAN JUNIPER HAND WASH

Vores Spa of the World™ Balkan Juniper Hand Wash forvandler dit badeværelse til en russisk banja-spa. Håndsæben, som er beriget med enebærolie fra Balkan, har en frisk og opløftende duft af citrus og får hænderne til at føles rene og opfriskede.

275 ML / 75:-

PINK GRAPEFRUIT HAND WASH

Opfrisk hænderne, og væk dine sanser med den stimulerende citrusduft af grapefrugt. Vores Pink Grapefruit Hand Wash giver dig en opfriskende og opløftende oplevelse, hver gang du vasker hænder, og får huden til at føles ren og uimodståeligt velduftende.

275 ML / 50:-

SPA OF THE WORLD™ TAHITIAN TIARÉ HAND WASH

Nyd et strejf af luksus i hverdagen med vores lækre Spa of the World™ Tahitian Tiaré Hand Wash. Vi har beriget den med monoi-olie, en infusion af tahitigardenia og kokosolie, som polynesiske kvinder har brugt i flere århundreder til at få en strålende hud. Hænderne føles vidunderligt opfriskede med en let og dejlig duft.

275 ML / 75:-

BRITISH ROSE HAND WASH

Tilfør hænderne fugt i rigelige mængder med en dugfrisk duft af roser med vores British Rose Hand Wash. Denne rensende håndsæbe er beriget med ekstrakt af håndplukkede roser fra England og gør huden frisk og velduftende som en blomsterbuket.

275 ML / 50:-

PRODUKTERNE ER ALLE VEGANSKE OG CRUELTY FREE.  I BUTIK NU.

The Body Shop blev grundlagt af Anita Roddick i Brighton, England, i 1976. Anita Roddick udviklede filosofien om, at virksomheder har magt til at gøre godt og denne overbevisning er stadig brandets drivkraft. The Body Shop blev i 2017 en del af den sydamerikaske B-corp certificerede Natura. Vi er nu en del af Natura&Co – en global skønhedsgruppe, bestående af The Body Shop, Aesop og Natura. The Body Shop tilbyder hudpleje-, hårpleje- og makeupprodukter af høj kvalitet, som er inspireret af naturen og fremstillet på etisk og bæredygtig vis. The Body Shop har over 3.000 butikker i flere end 60 lande. I år 2019 blev The Body Shop kåret til Danmarks mest bæredygtige skønhedsbrand af Sustainable Brand Index™, Europas største undersøgelse inden for bæredygtighed.

I 2017 lancerede Cruelty Free International og The Body Shop en fælles kampagne for at anmode om et internationalt forbud mod dyreforsøg inden for skønhedsprodukter og ingredienser i hele verden en gang for alle. Der blev indsamlet over 8 millioner underskrifter og er dermed den største underskriftsindsamling mod dyreforsøg inden for skønhedsindustrien.

Underskriftindsamlingen bliver overrakt til FN herunder Global Compact i oktober 2018, hvor den bidrager til bæredygtighedsmålet nr.12 - Bæredygtigt forbrug og produktion. Vi satser på, at der inden for den nærmeste fremtid kommer et globalt forbud, da 80% af verdens lande stadig tester på dyr, da der ingen lovgivning er.

Biobroer

Body Shop udvider også projektet Re-Wilding The World, der har til formål at beskytte og genskabe biologiske korridorer eller såkaldte biobroer mellem frisk regnskov og dermed forbinde isolerede arter af truede dyr og planter. Målet er 75 millioner kvadratmeter biobroer inden 2020.

Læs mere her: https://www.thebodyshop.com/da-dk/commitment/om-os