Nyhed, Pillow Mist med lavendelolie

Nyhed, Pillow Mist med lavendelolie

SOV GODT MED FRENCH LAVENDER PILLOW MIST

Vores nye French Lavender Pillow Mist, hjælper din krop pg sanser med at slappe af, så du får en bedre nattesøvn*. Misten indeholder æterisk lanvendelolie fra Frankrig, som har en naturlig beroligende duft og fremmer en god nattesøvn.

Spray 3-4 gange på din pude fra 20-30 cm afstand. Lad puden tørre. Nyd den beroligende duft af lavendel, mens du falder i søvn.

FRENCH LAVENDER PILLOW MIST 125 kr. / 100 ML.
CRUELTY FREE & VEGANSK. I BUTIK 3. MARTS 2020.

HISTORIEN OM LAVENDEL

Lavendel er en blomstrende plante i mintfamilien Lamiaceae, som er kendt for sin søde blomsterduft. Brugen af denne plante har været dokumenteret i over 2500 år. Det siges, at de gamle egyptere brugte lavendel i forbindelse med mumificeringsprocessen. Lavendel anvendes ofte til afslapning og gør det nemmere at falde i søvn takket være plantens beroligende egenskaber.

RELAXING RITUAL

For den ultimative spa-oplevelse, anvend den nye Pillow Mist sammen med vores Spa of the World™ relaxing ritual.

ETHIOPIAN MILK & HONEY MILK 165 kr./ 250 ML

AFRICAN XIMENIA SCRUB 250 kr./ 350 ML

JAPANESE CAMELLIA CREAM 275 kr./350 ML

FRENCH LAVENDER MASSAGE OIL 165 kr./ 170 ML.

CRUELTY FREE. FIndes i butik og ​online

*Resultater fra forbrugertest: 112 personer i to uger. Dermatologisk testet​

The Body Shop og Cruelty Free Internationals dyrerettighedskampagne Forever Against Animal Testing blev verdens største underskriftindsamling mod dyreforsøg indenfor skønhedsindustrien. Der blev indsamlet over 8,3 millioner underskrifter mod et globalt forbud.

Underskriftindsamlingen bliver overrakt til FN herunder Global Compact i oktober 2018, hvor den bidrager til bæredygtighedsmålet nr.12 - Bæredygtigt forbrug og produktion. Målet er at se et globalt forbud, der inkluderer de lande, der i øjeblikket mangler lovgivning om dyreforsøg for kosmetiske produkter og ingredienser.

Biobroer

The Body Shop projekt The World Bio-Bridges Mission  har til formål at beskytte og genskabe biologiske korridorer eller såkaldte biobroer mellem frisk regnskov og dermed forbinde isolerede arter af truede dyr og planter. Målet er genskabe og beskytte 75 millioner kvadratmeter skov via. biobroer inden 2020.