Opfrisk din hud mens du hviler kroppen med den nye Himalayan Charcoal Skin Clarifying Night Peel fra The Body Shop

Mangler din hud glød? Giv den nyt liv med Himalayan Charcoal Skin Clarifying Night Peel – en ultralet natpeeling, som løfter din skønhedssøvn til et helt nyt niveau. Blot få dråber er nok til, at du vågner op med smidigere og blødere hud med en uovertruffen glød.

REDEFINING BEAUTY SLEEP

Himalayan Charcoal Skin Clarifying Night Peel er på arbejde, mens du sover. Den mindsker synlige porer, renser huden i dybden og giver glød uden at udtørre huden. 98 % af ingredienserne er af naturlig oprindelse, som bambuskul fra foden af Himalayabjergene og ekstrakt fra hibiscusblomster, der er kendt for deres eksfolierende egenskaber. Night Peel er særligt egnet til kombineret og fedtet hud, som den eksfolierer blidt, og så er den certificeret af The Vegan Society. Brug den om aftenen på afrenset hud. Den hverken fedter eller skaller af, så du kan trygt hvile dit hoved på hovedpuden hele natten, mens den tryller. Og om morgenen skal du blot vaske ansigtet og nyde din friske og udhvilede hud.

POWERFULLY PURIFYING CHARCOAL ROUTINE

Tilføj tre effektive stjerneprodukter til din hudplejerutine, og giv kombineret og fedtet hud alt det, den behøver.

A daily cleanse
Start og afslut din dag med Himalayan Charcoal Purifying Clay Wash. Her får bambuskullet hjælp fra Community Fair Trade tea tree oil og kaolin til at rengøre huden grundigt og i dybden, men uden at udtørre den. Skum op og skyl af morgen og aften og nyd en følelsen af helt ren og blød hud.

Some overnight TLC
Elsk din hud med opfriskende omtanke tre gange om ugen med den nye Himalayan Charcoal Skin Clarifying Night Peel. Massér 2-3 dråber ind i din hud efter afrensning og inden du går i seng, og vågn op til en strålende hud med en sund glød, der er parat til dagens eventyr.

A purifying treat
Himalayan Charcoal Purifying Glow Mask er en effektiv favorit, der virkelig gør underværker for huden. Dens prikkende følelse på huden, og den efterfølgende rene finish og friske glød, skal simpelthen opleves. Bambuskul, Community Fair Trade tea tree olie og grøn te blade er de aktive ingredienser, som arbejder i huden. Brug den 2-3 gange om ugen på de dage, hvor du ikke bruger Night Peel.

30 ML / 195,-

VEGAN, CRUELTY FREE & FOREVER AGAINST ANIMAL TESTING. I BUTIK 13 OKTOBER.

I 2021 blev The Body Shop udnævnt til Danmarks mest bæredygtige skønhedsbrandifølge Sustainable Brand Index™, Europas største bæredygtighedsundersøgelse.