Oplev en eksplosion af dufte, farver og bobler med de nye Bath Blends og Animal Bath Bombs

BATH BLENDS

Opgradér din rutine i badet med den nye serie af velduftende Bath Blends. Beriget med skønne frugter og grøntsager, kendt for deres vitaminer, antioxidanter og mineraler, giver disse fire nye boblende badeskum masser af fugt og kærlighed til kroppen.

For at hjælpe med at reducere madspild er produkterne beriget med frugter og grønsager, som er for skæve til at blive solgt til fødevareindustrien. Jordbærolien og mangoolien kommer fra overflødige frø og kerner fra juice- og syltetøjsfabrikker, og 50 procent af emballagen består af genanvendt plast (post consumer recycled plastics).

Sluk for mobilen. Tænd for vandet og hæld omkring en kvart flaske i badekarret. Mix det rundt, læn dig tilbage og slap af. Foretrækker du brusebad, så kan vores Bath Blends også bruges hertil.

BERRY BATH BLEND En sommerlig duft, der er opbygget med ekstrakter fra blåbær, jordbærolie og hindbærolie, toppet med ekstrakter fra rødbeder og sesamolie.

MANGO BATH BLEND En forfriskende blanding til huden og dine sanser med passionsfrugt, gulerod ekstrakt, mangokerneolie og sesamfrøolie.

BANANA BATH BLEND Slap af med den tropiske blanding af kokosolie, avocadoolie og bananpuré fra frasorterede bananer, der giver en cremet konsistens og efterlader huden silkeblød.

PEAR BATH BLEND Pæreekstrakt, kiwiolie og grønnkålekstrakt blandet med økologisk aloe vera og sesamfrøolie giver fugt og en frisk pæreduft.

250ML / 70 KR. I BUTIK NU.

ANIMAL BATH BOMBS

De nye badebomber fra The Body Shop forvandler dit badevand til et farverigt og brusende show. Formet efter ikoniske arter fra hele verden, vil du med det samme føle en fordybende og afslappende oplevelse i en overflod af farver og dufte, der bringer sindet til naturen.

BRITISH ROSE FOX BATH BOMB Formet som den europæiske røde ræv og med en forfriskende duft af rosenblade.

COCONUT TURTLE BATH BOMB Formet som den australske havskildpadde og med en eksotisk duft af kokos.

STRAWBERRY SQUIRREL BATH BOMB Formet som det amerikanske røde egern og med en sød og frugtig duft af jordbær.

MANGO ELEPHANT BATH BOMB Formet som den afrikanske elefant og med en forfriskende duft af mango.

50G / 40 KR. I BUTIK NU.

Cruelty Free & Forever Against Animal Testing.

I 2019 blev The Body Shop udnævnt til Danmarks mest bæredygtige skønhedsbrand ifølge Sustainable Brand Index ™, Europas største bæredygtighedsundersøgelse.

The Body Shop og Cruelty Free Internationals dyrerettighedskampagne Forever Against Animal Testing blev verdens største underskriftindsamling mod dyreforsøg indenfor skønhedsindustrien. Der blev indsamlet over 8,3 millioner underskrifter mod et globalt forbud.

Underskriftindsamlingen bliver overrakt til FN herunder Global Compact i oktober 2018, hvor den bidrager til bæredygtighedsmålet nr.12 - Bæredygtigt forbrug og produktion. Målet er at se et globalt forbud, der inkluderer de lande, der i øjeblikket mangler lovgivning om dyreforsøg for kosmetiske produkter og ingredienser.