Lemon serie fra The Body Shop - I butik nu.

PURIFY & PROTECT - Med den nye Lemon serie!

Vi vasker vores hænder som aldrig før, og på vores prioritetslister stiger behovet for at føle sig frisk fra top til tå.

For at hjælpe os med dette behov lancerer The Body Shop Lemon-serien - En opfriskende og citronfrisk rutine til hele kroppen. Lemon serien er vegansk og beriget med æterisk citronolie, der er kendt for sine rensende egenskaber. Produkterne supplerer hinanden ved at rense, beskytte, opfriske og fugte. Alt dette med en frisk duft af citron.

TRIN 1: INTENSE CLEANSE

LEMON PURIFYING HAIR & BODY WASH

400 ml 95,-

Start eller afslut dagen med en klar og frisk følelse fra top til tå med Lemon Hair & Body Wash. Skum op. Træk vejret dybt og forkæl din næse med et citronduftende eventyr. Emballagen kan genbruges og er fremstillet af plast genanvendt efter forbrugerniveau og genanvendt Community Fair Trade plast fra Indien.

LEMON PURIFYING FACE WASH

125 ml 155,-

Rens huden grundigt med Lemon Face Wash. Perfekt til at fjerne urenheder og bakterier efter en lang dag. Skyl af og føl dig frisk som en citron, der er klar til dagens eventyr eller nattens drømme. Her ledsages den æteriske citronolie af Community Fair Trade aloe vera fra Mexico.

LEMON PURIFYING HAND WASH

250 ml 75,-

Lad hænder og fingre bade i citronduftende skum med Lemon Hand Wash. En forfriskende flydende håndsæbe, der hjælper dig med at vaske urenheder og bakterier væk, så dine hænder føles friske og klar til en ny dag. Denne emballage er også genanvendelig og fremstillet af genbrugsplast samt genbrugt Community Fair Trade-plast fra Indien.

MOISTURISING & CLEANSING HAND GEL

100 ML / 60,- og 250 ML / 125,-

En duftende, hurtigtørrende håndgel, der hjælper dig med at beskytte dine hænder, når sæbe og vand ikke er i nærheden. Fås også i en praktisk rejsestørrelse.

TRIN 2: CARE & PROTECT

LEMON CARING & PURIFYING HAIR MIST

100 ml 95,-

Opfrisk og beskyt dit hår uden at det tynger med Lemon Hair Mist. Giver en silkeagtig følelse. Perfekt til tasken og få et hurtigt, citronduftende hårkick med på farten. Flasken? Ja, den kan genbruges.

LEMON PROTECTING HAND & BODY LOTION

200 ml 95,-

Giv huden masser af blødgørende kærlighed med
Lemon Hand & Body Lotion. Denne cremede formel booster huden og fugter op til 72 timer. Perfekt til hænder, der vaskes ofte. Plejen fra den æteriske citronolie er bakket op af The Body Shops klassiske og intenst fugtgivende Community Fair Trade sheasmør fra Ghana. Hele emballagen kan genbruges, og tuben er lavet af genbrugsplast. Læs mere om hele serien her.

__________________________________________________________________________________

VEGANSK, CRUELTY FREE & FOREVER AGAINST ANIMAL TESTING. I BUTIK NU.

I 2020 blev The Body Shop udnævnt til Danmarks mest bæredygtige skønhedsbrand ifølge Sustainable Brand Index™, Europas største bæredygtighedsundersøgelse.