Søndag den 10. maj er det Mors dag. Uanset hvem du kalder mor, så fortjener hun at blive hyldet.

Hun har været der for dig i tide og utide, givet dig kærlighed og medmenneskelighed, givet dig varme kram, hentet dig sent om natten og støttet dig, når hele verden føles uretfærdig.

Søndag den 10. maj er det Mors dag. Uanset hvem du kalder mor, så fortjener hun at blive hyldet og få et TAK for alt hvad hun gør for dig. Med den populære British Rose serie, hjælper The Body Shop dig med at give din hende lidt ekstra kærlighed.

Reliable, resilient: just like her love.

British Rose leder tankerne mod elegance og omsorg. På trods af sit delikate look, er hver rosenknop roden til den styrke, der kan holde rosen i blomst, selv under den værste storm. Lyder det som nogen du kender?

Hele British Rose seriens sortiment er beriget med essens fra økologiske roser, hvis lyserøde rosenblade håndplukkes i Herefordshire, England, hvorefter de lufttørrer og beriges med frisk bjergvand for at frigive dens karakteristiske, romantiske og friske duft.

Say it with British Rose

PETAL-SOFT BRITISH ROSE PAMPERING ESSENTIALS. Ren selvforkælelse med den hurtigt absorberende Body Yogurt, der tørrer på få sekunder, Shower Gel, Hand Cream, Soap og en mini Bath Sponge i matchende rosa farve. 185 kr.

PETAL-SOFT BRITISH ROSE PREMIUM COLLECTION. Skab en følelse af velvære med Shower Gel, Body Butter, Body Scrub, Hand Cream og Bath Sponge i matchende rosa farve. 325 kr.

PETAL-SOFT BRITISH ROSE BEAUTY BAG. Shower Gel, Body Butter og Hand Cream i rejsestørrelse, pakket i den fineste toilettaske. Perfekt til din mors næste rejse eller når hun er på farten. 95 kr.

PETAL-SOFT BRITISH ROSE TREATS. En favorit blandt mange! Denne duo indeholder Body Butter og Shower Gel i rejsestørrelse, perfekt til når din mor er på farten. 65 kr.

Gaveæskerne fås også i andre dufte, hvis din mor foretrækker en anden duft.

The Body Shop er sammen med Natura, Aesop og Avon ejet af Natura &Co – en global kosmetikgruppe med et mål om at skabe positiv økonomisk, social og miljømæssig indflydelse. I 2019 blev The Body Shop udnævnt til Danmarks mest bæredygtige skønhedsbrand ifølge Sustainable Brand Index ™, Europas største bæredygtighedsundersøgelse.

The Body Shop og Cruelty Free Internationals dyrerettighedskampagne Forever Against Animal Testing blev verdens største underskriftindsamling mod dyreforsøg indenfor skønhedsindustrien. Der blev indsamlet over 8,3 millioner underskrifter mod et globalt forbud.

Underskriftindsamlingen bliver overrakt til FN herunder Global Compact i oktober 2018, hvor den bidrager til bæredygtighedsmålet nr.12 - Bæredygtigt forbrug og produktion. Målet er at se et globalt forbud, der inkluderer de lande, der i øjeblikket mangler lovgivning om dyreforsøg for kosmetiske produkter og ingredienser.