The Body Shop udvider sin Hemp-serie med en ny Hemp Hard-Working Hand Scrub

The Body Shop udvider sin Hemp-serie med en ny Hemp Hard-Working Hand Scrub

Hemp Hard-Working Hand Scrub, en vegansk og mild håndscrub, med kokosnødde- og mandelskaller, som nænsomt fjerner urenheder og hård hud. Beriget med hampfrøolie, som tilfører intens fugt, så dine hænder føles bløde og gennemfugtede.

Lanceres den 15. september 2020

Tilføj lidt af denne scrub i dine hænder og massér i 20-60 sekunder. Skyl med varmt vand og dub hænderne tørre.

Hemp Hard-Working Hand Scrub kan anvendes alene, men hvis dine hænder er meget tørre og har brug for ekstra fugt, anbefaler vi, at du følger op med den klassiske bestseller Hemp Hand Protector. To vigtige trin til meget tørre hænder, hvor håndscrub'en fjerner døde hudceller og urenheder for at forberede huden på et intens fugtighedsboost.

1. Hemp Hand Scrub. Mild peeling, som samtidig giver fugt.
  2. Hemp Hand Protector. Blødgør, beskytter og giver dine hænder fugt i 24 timer.

Priser: Hemp Hand Scrub, 75 kr. 75 ml & Hemp Hand Protector, 100 kr. 100 ml

VEGANSK, CRUELTY FREE & FOREVER AGAINST ANIMAL TESTING.

I 2019 blev The Body Shop udnævnt til Danmarks mest bæredygtige skønhedsbrand ifølge Sustainable Brand Index™, Europas største bæredygtighedsundersøgelse.