The Body Shops bedst sælgende hudplejeserie Vitamin C har fået et glow up!

The Body Shops bedst sælgende hudplejeserie Vitamin C har fået et glow up!

Giv din hud et energiboost dette forår! Nu får The Body Shops bedst sælgende hudplejeserie Vitamin C et glow up og helt nye kreationer, også i makeup-kategorien.

Hvis naturlig udstråling føles som lidt af et vidunder eller noget, der kræver en større indsats, så lad The Body Shops nye og forbedrede Vitamin C serie opklare mysteriet i en håndevending. Serien indeholder nu endnu mere c-vitamin, op til hele 10 %, og består af mindst 90 % ingredienser af naturlig oprindelse. Som en af naturens rigeste kilder til c-vitamin er ekstrakt fra camu camu bær fra Amazonas den vigtigste ingrediens i nogle af de nye og forbedrede Vitamin C mesterværker.

Camu camu bærrene vokser i Sydamerikas tropiske regnskove, og er kendt som et symbol på styrke og et godt helbred. De har et højt indhold af antioxidanter, som hjælper med at beskytte huden mod frie radikaler og andre oxiderende stoffer, der nedbryder huden. Og der er blevet plads til endnu en glødende superstjerne i serien - nemlig den feterede hudplejeingrediens bakuchiol, der er kendt for sine evner til at forbedre hudens udseende, udglatte ujævn hud og give pigmenteret hud en mere ensartet hudtone.

Den spiller en fremtrædende rolle i den helt nye Glow Serum, der er beriget med 10 % c-vitamin – seriens højeste koncentration nogensinde. Med i serien er selvfølgelig også to solide favoritter, nemlig Daily Cleansing Polish og Glow Boosting Moisturizer. Gør dig klar til at gløde om kap med solen som den funklende stjerne, du er.

NEW! VITAMIN C GLOW REVEALING SERUM 30ML – 275,-

Skru helt op for styrken på glød-o-meteret med denne lette og opfriskende nye serum, der består af 10 % c-vitamin og 92 % ingredienser af naturlig oprindelse. Massér et par dråber ind i huden hver dag og nyd en forbedret hudstruktur og 24 timers fugttilførsel.

NEW! VITAMIN C OVERNIGHT GLOW REVEALING MASK 100ML – 245,-

Med mælkesyre af naturlig oprindelse samt papayaenzymer i værktøjsbæltet tager denne natmaske på arbejde, mens du sover. Påfør den inden sengetid og vågn op med en dugfrisk hud, og nyd en klinisk dokumenteret optimering af hudens glød med intet mindre end 89 % samt en udglatning af ujævn pigmentering i huden.

VITAMIN C DAILY GLOW CLEANSING POLISH 100ML – 175,-

Inde i den nye og opdaterede emballage gemmer der sig et gennemtænkt, eksfolierende renseprodukt, der skånsomt fjerner døde hudceller og afslører din sunde glød. Den består af 92 % ingredienser af naturlig oprindelse, herunder jojoba perler og perlit udledt af vulkansk glas.

VITAMIN C GLOW BOOSTING MOISTURISER 50ML – 195,-

Væk træt og livløs hud med denne lette gel creme, der giver den et kærligt og opkvikkende morgenknus. Den er fremstillet med 96 % ingredienser af naturlig oprindelse, og så er den pakket ind i emballage af genanvendeligt glas og aluminium. Få tilført fugt i 24 timer og nyd følelsen af frisk og lindrende Community Fair Trade aloe vera.

NEW! VITAMIN C CONCEALER 8ML – 125,-

Mød en alsidig arbejdshest i 20 nuancer, der med c-vitamin af naturlig oprindelse er klar til at skabe både masser af glød og en medium til fuld dækning. Påfør den med den faste applikator-spids og blend den ind i huden – resultatet er en strålende og fejlfri finish.

VEGAN, CRUELTY FREE & FOREVER AGAINST ANIMAL TESTING. I BUTIKKERNE 25 MAJ.

Vidste du, at Cruelty Free er truet i EU? Få mere information her, og skriv under på det Europæiske borgerinitiativ for at redde Save Cruelty Free Cosmetics: www.savecrueltyfree.eu

I 2022 blev The Body Shop udnævnt til Danmarks mest bæredygtige skønhedsbrandifølge Sustainable Brand Index™, Europas største bæredygtighedsundersøgelse.