TØRSTIG HUD? MØD VITAMIN E SERIEN FRA THE BODY SHOP

TØRSTIG HUD? MØD VITAMIN E SERIEN FRA THE BODY SHOP

The Body Shops legendariske hudplejeserie Vitamin E har været elsket, siden den blev lanceret i 70erne. Serien, som er kendt for sine intenst fugtgivende egenskaber, har i dag fået et nyt, opdateret emballagedesign, der er nemmere at genanvende.

Denne ikoniske serie udnytter den kraftfulde antioxidant E-vitamin til sit fulde potentiale. Serien er beriget med naturligt udvundet hyaluronsyre, som har evnen til at holde op til 1000 gange sin egen vægt i vand, hvilket gør den til en utrolig fugtgiver. Serien er også formuleret med hindbærfrøolie, der er en kendt kilde til E-vitamin. Denne udvindes af hindbærrester fra juice industrien, så enhver spild minimeres.

Gennem de seneste år er Vitamin E serien blevet udvidet, og den seneste tilføjelse er Vitamin E Bi-Phase Moisture Serum. En ultralet to-faset serum, der hurtigt trænger ind i huden og giver fugt i op til 30 timer. Hyaluronsyren giver intensiv fugt og elacitet til huden, mens hindbærfrøolien giver fugt og virker beroligende og beskyttende.

Moisture Serum 30ml, 195,-

En anden sværvægter i serien er Vitamin E Eye Cream. En opfriskende øjencreme, der får den sarte hud omkring øjnene til at føles glat, smidig og fugtet – samtidig med at den bidrager til at mindske fremkomsten af fine linjer. Den cremede og rige formular er beriget med 94 % ingredienser af naturlig oprindelse og passer til alle hudtyper.

Eye Cream 15ml, 175,-

Enhver god hudplejerutine bør indeholde en fugtgivende natmaske, især i de køligere perioder af året, der er hårde for fugten i huden. Vitamin E Moisture Sleeping Mask har en fjerlet formel, der indeholder 97 % ingredienser af naturlig oprindelse. Den hjælper dig med at få den maksimale effekt af din skønhedssøvn, da den giver huden et fugtboost, så du vågner op med en gennemfugtet hud fuld af elasticitet!

Sleeping Mask 75ml, 175,-

I serien finder du også Moisture Day Cream 50ml, 285,- / Intense Moisture Cream 50ml, 195,- / Moisture Gel Cream 50ml, 195,- / Nourishing Night Cream 50ml, 195,- / Cream Cleanser 250ml, 155,- / Moisturising Toner 250ml, 155,- / Gentle Face Wash 125ml, 155,-

_______________________________________________________________________________________

VEGAN, CRUELTY FREE & FOREVER AGAINST ANIMAL TESTING. I BUTIKKERNE NU.

Globalt cruelty free ikon og certificeret B Corp™, der har kæmpet for dyre- og miljøspørgsmål med et aktivistisk fokus siden 1976, da mærket blev grundlagt af Anita Roddick. The Body Shop var banebrydende med filosofien om, at forretning skulle være en kraft for positiv forandring i verden, hvilket fortsat er mærkets formål.

The Body Shop skaber etiske, effektive og bæredygtige produkter med ingredienser af naturlig oprindelse i kropspleje, hudpleje, hårpleje og makeup. I dag er der cirka 2.500 The Body Shop-butikker i over 80 lande, der sælger kropsglade produkter med effektive ingredienser af naturlig oprindelse - for alle.

I 2022 blev The Body Shop udnævnt til Danmarks mest bæredygtige skønhedsbrand ifølge Sustainable Brand Index™, Europas største bæredygtighedsundersøgelse.