Vidunderligt blomsterflor

Vidunderligt blomsterflor

VIDUNDERLIGT BLOMSTERFLOR

BRITISH ROSE GIVER EN BLOMSTERBLØD HUD, DU GERNE VIL VISE FREM

Den NYE British Rose serie er en fantastisk engelsk fortolkning af et tidløst feminint ikon. I anledning af at The Body Shop i år fejrer 40 års jubilæum, fandt vi det passende at lancere en rose, der er udviklet helt specielt til os. Roserne dyrkes til The Body Shop® på en prisbelønnet gård i hjertet af England, der har fået anerkendelse pga. sin bæredygtighed. Vores roser håndplukkes, lufttørres og tilsættes friskt bjergvand på stedet. Den nænsomme udvindingsproces giver den mest exceptionelle kvalitet af rosenessens til vores produkter.

HELT OG ALDELES ØKOLOGISKE ENGELSKE ROSER

Vores passionerede landmænd i Herefordshire i England arbejder med jorden, ikke imod den.Ved at give plads og være levested for smådyr og insekter, bevares den naturlige økobalance, hvilket til gengæld mindsker behovet for brug af kemikalier.

Denne indstilling til dyrkning, hvor jorden er i fokus, gør gården i England til det perfekte sted at dyrke vores smukke roser.

KLASSENS BEDSTE

“Jeg accepterede udfordringen til at fremstille et rosenprodukt for The Body Shop®, da jeg kunne mærke, at firmaet virkelig ønskede at finde den helt ægte rosenessens.

Det var en fantastisk mulighed for at indfange rosernes ægte skønhed, hvilket vi også synes er lykkedes med British Rose serien.”

BIODIVERSITET I FULD FLOR

“Biodiversitet er ekstremt vigtigt. Og jo mere forskelligartede planter, fugle- og dyreliv, der findes, jo bedre håb er der for en langsigtet overlevelse for vores jord.

Vi har skabt et økosystem,der er et tilholdssted for mange arter og allervigtigst for bierne, som er nøglen til bestøvning og dermed på længere sigt vores fælles overlevelse.

Hele økosystemet er afhængigt af det fælles samspil, og på hvilken måde, jorden dyrkes. Det spiller en kæmpe rolle for et sundt landskab.” Emma Lambe, landmand for The Body Shop®

Udforsk vores British Rose serie