Nye farver til Køkken og bord

De helt rigtige tekstiler pifter køkken og bord op og er med til at skabe en personlig stil. Farverne dette forår er støvet blå og grøn samt gyldenbrun i forskellige design til nogle af boligens vigtigste rum.

Dette forår lancerer Bastian en række nye lækre tekstiler, der giver ekstra liv til dit køkken og bord. Sortimentet består af et spændende og bredt sortiment af bl.a. duge, dækkeservietter, mundservietter, forklæder og grillhandsker i sæsonens farver.

Nyt look til din madlavning eller middagsselskab

Har du brug for nye viskestykker, grydelapper eller måske et forklæde til at sætte ny kulør på dit køkken? Eller har du lyst til at give dit bord et nyt look til hverdag eller mere festlige lejligheder? Så gå på opdagelse hos Bastian og find din favorit blandt de flotte nyheder, der både er praktiske og dejlige at kigge på.

Håndvævede tekstiler i god kvalitet
Alle tekstiler fra Bastian er håndvævede og fremstillet i 100% ren ny bomuld efter Øko-Tex Standard 100. De kan vaskes ved 40 °C i almindeligt vaskemiddel og kan nemt ”trækkes” glatte eller stryges.

Bastian dug, støvet blå 270 cm, vejl. pris kr. 299,95
Bastian dækkeserviet, støvet grøn 45 cm, vejl. pris kr. 49,95