Poul Rosenkilde har 25-års jubilæum på Tradium den 1. marts

​25-års jubilæum

Poul Rosenkilde har 25-års jubilæum på Tradium den 1. marts 2021.

Mandag den 1/3 2021 er det 25 år siden Poul Rosenkilde blev fastansat i murerafdelingen på det nuværende Tradium som instruktør og værkstedsassistent.

Poul stod i murerlære hos Danton i Randers, og i mart 1976 blev han udlært murer. I 27 år har Poul arbejdet som murersvend ved forskellige murerfirmaer i Randersområdet. I 1988 blev Poul projektansat på Randers Tekniske Skoles murerafdeling, hvor han var ansat som instruktør i Elevbyg. Elevbyg var byggeprojekter, hvor eleverne som en del af deres skoleophold arbejdede og fik praktisk oplæring på byggeopgaver i Randers by.

På Tradium og i murerafdelingen er Poul en meget vellidt og god kollega, der altid er med til at skabe en positiv og behagelig stemning for både ansatte og elever. Poul er med sit altid utrolige hjælpsomme og imødekommende væsen en meget værdsat medarbejder. Der er aldrig nogen, der har bedt Poul om hjælp uden af få det.

Pouls store fritidsinteresse er fodbold. Han er fan af Randers FC og kommer gerne på stadion for at følge deres kampe.

På Tradium glæder man sig til at afholde reception for Poul Rosenkilde den 4/6 2021 kl. 12.00.

"Tradium, Erhvervsskole og -gymnasier, Randers" er et uddannelsesmæssigt kraftcenter, som udbyder en lang række ungdoms-, voksen- og efteruddannelser inden for det merkantile og tekniske område: hhx, htx, eux, eud og AMU. Skolen beskæftiger ca. 450 medarbejdere og underviser ca. 2.800 årselever på seks adresser i Randers og Pederstrup. Tradium har en vision om at være en internationalt orienteret og stærk partner for erhvervslivet samt en udviklende og attraktiv arbejdsplads med professionelle medarbejdere. Læs mere på tradium.dk